کد خبر: ۲۵۲۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۱۲ آبان ۱۳۹۰
برای نخستین بار مقاله ای با عنوان «اسلام هراسی» به قلم یکی از طلاب حوزه علمیه قم در یک نشریه بین‌المللی آمریکای لاتین منتشر شد.

به گزارش رسا، برای نخستین بار مقاله‌ای با عنوان «اسلام هراسی» (ISLAMOFOBIA) به قلم یکی از طلاب حوزه علمیه قم در نشریه بین المللی آمریکای لاتین منتشر شد.

نشریه ویسیون کشور بولیوی که به عنوان نشریه بین المللی اسپانیایی زبان آمریکای لاتین مطرح است تیتر یک نشریه خود را به بحث اسلام هراسی اختصاص داد.

این مقاله که از سوی یکی از طلاب حوزه علمیه قم به زبان اسپانیایی به رشته تحریر درآمده است برای نخستین بار توانسته واژه اسلام هراسی را در کشور بولیوی مطرح کرده و به کالبدکشایی بسترهای تاریخی این مسأله بپردازد.

نویسنده در این مقاله ضمن تبیین تلاش های اسلام هراسی بعد از جنگ جهانی دوم به جریان قرآن سوزی در برخی از کشورها اشاره کرده است و ضمن معرفی برخی از محصولات هالیوود که علیه اسلام تولید و منتشر شده تلاش کرده تا پشت پرده عاملان اصلی اسلام هراسی را به صورت غیر مسقیم به مخاطبان اسپانیایی زبان معرفی کند.

نشریه ویسیون یکی از نشریات بین المللی آمریکای لاتین است که به صورت ماهنامه در شهر سانتاکروز بولیوی منتشر و در سطح کشورهای آمریکای لاتین توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه با سایت اسپان تیوی به نشانی http://hispantv.ir/detail.aspx?id=164439 متن کامل این مقاله را مطالعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها