کد خبر: ۲۵۱۱۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
عليرضا نيکبخت اين روز‌ها دور از فوتبال تمرينات اختصاصي انجام مي‌ دهد و حتي تمايلي به تماشاي بازي‌هاي فوتبال در ليگ ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، نیکبخت اعتقاد دارد فوتبال کثیف شده و ترجیح می‌ دهد در این مدت به کارهای شخصی‌اش رسیدگی کند.

نیکبخت در خصوص شرایط خودش و اتفاقات اخیر فوتبال به «ورزش سه» گفت:

هیچ تصمیمی نگرفته‌ام

فعلا که تمرینات اختصاصی انجام می‌ دهم و برای آینده تصمیم نگرفتم. دیگر در این فوتبال ماندن فایده ندارد و دوره و زمانه بدی شده است. چند وقت پیش از قول من نوشته بودند که از فوتبال خداحافظی کردم که من تکذیب کردم. اگر بخواهم خداحافظی کنم خودم زبان دارم و می‌ گویم. فعلا هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

فوتبال کثیف شده

به نظر من فوتبال کثیف شده و مثل قدیم نیست. قدیمی‌ها حرف‌هایی می‌ زدند اما ما می‌ گفتیم این حرف‌ها درست نیست اما حالا خودمان را این شرایط را درک می‌ کنیم. فوتبال پرشده از دلال‌ها و سوسول‌ها و واقعا هر نسلی که می‌ گذرد آدم بیشتر از این نسل متنفرمی‌ شود. واقعا جو طوری است که نمی‌توانم در خصوص آینده‌ام تصمیمی بگیرم.

سیاست و فوتبال قاطی شده

من می‌ گویم وقتی سیاست و فوتبال قاطی شود اوضاع همین است. من بصورت کلی حرف می‌ زنم و به شخص خاصی کاری ندارم. به هر حال فوتبال ما شریط خوبی ندارد.

در حق خیلی‌ها اجحاف شده

در این فوتبال در حق خیلی‌ها اجحاف شده و من واقعا وقتی از اتفاقاتی که افتاده ناراحت هستم. تمام دنیا فوتبال ایران را با علی دایی می‌ شناسند و برای احترام خاصی قائل هستند اما ما قدر این بزرگان را نمی‌دانیم. اصلا این اتفاقات در فوتبال و برای تمام پیشکسوتان قشنگ نیست. به هر حال در این فوتبال به خیلی‌ها روی خوش نشان ندادند.

اصلا فوتبال نمی‌بینم

بعد از جام‌جهانی اصلا فوتبال ندیدم و واقعا از دیدن فوتبال لذت نمی‌برم. فوتبال دیگر جذابیت‌های قبل را ندارد و همه دعوا می‌ کنند. واقعا فوتبال‌ها و شرایط تیم‌ها را دنبال نمی‌کنم چون دیگر برایم هیچ جذابیتی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها