کد خبر: ۲۵۰۷۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،هرچند که از ذوب آهن انتظار می‌رفت خیلی زودتر از هفته هشتم به اولین برد خود در لیگ دست پیدا کند اما در هر صورت مشکلات فنی تیم یحیی گل محمدی به خصوص در خط حمله به ذوب آهن اجازه برتری نداد تا در نهایت بازی مقابل پیکان خط قرمزی بر روی طلسم ناکامی‌های ذوب آهن کشید و گل محمدی به اولین برد خودش در لیگ چهاردهم رسید.
اما این پیروزی در شرایطی حاصل شد که فشار و استرس ایجاد شده به واسطه پیروز نشدن در بازی‌های لیگ ذوب آهنی‌ها را تحت فشار قرار داده بود و اگر در بازی مقابل پیکان آن نتیجه رقم نمی‌خورد شاید این اتفاقات و حواشی در چهارده هفته آینده می‌توانست آینده فوتبالی ذوب آهن را به صورت تمام و کمال تحت تأثیر قرار دهد.

اما امروز ذوب آهنی‌ها خیالشان راحت است که خط تیره ستون برد در لیگ چهاردهم برایشان به عدد یک تبدیل شده و شاید آن فشار همه جانبه در هفته‌های گذشته از روی دوش ذوب آهنی‌ها برداشته شود. گل محمدی و تیمش بر اساس قرعه در چهار هفته آینده مسابقاتی سخت و بسیار حساس را پیش رو دارند شاید به واسطه برد به موقع در برابر پیکان بتوانند از این مسیر سخت عبور کنند. ذوب آهن در بازی‌های هفته نهم و در روز جمعه همین هفته در تبریز مهمان گسترش فولاد است که به واسطه قرار گرفتن در بین تیم‌های انتهای جدولی و زمزمه اخراج مهدی تارتار با تمام قوا در برابر ذوب آهن حاضر می‌شود تا شاید از بحران نجات پیدا کند. گل محمدی و بازیکنانش بعد از این مسابقه در هفته دهم میزبان استقلال در ورزشگاه فولادشهر هستند که آن هم برای خودش داستانی جداگانه دارد. در هفته یازدهم نوبت به میزبانی نفت تهران و علیرضا منصوریان از ذوب آهن می‌رسد که با برد هفته چهارم مقابل سپاهان نشان دادند تیمی بسیار خطرناک در خانه هستند. در نهایت در هفته دوازدهم چهارگانه بازی‌های سنگین ذوب آهن به آخر می‌رسد و گل محمدی باید در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان باشد که تا به امروز از تیم‌های خوب و قابل احترام بوده و همین چند هفته قبل هم موفق شد سپاهان پرمهره را در خانه خودش متوقف کند.

ذوب آهنی‌ها اگر بتوانند از این چهار مسابقه با کسب امتیازات مطلوب و منطقی عبور کنند شرایطشان در سه هفته پایانی نیم فصل اول بهتر هم خواهد شد و بازی‌های نسبتاً ساده‌تر پیش رویشان قرار می‌گیرد. هواداران ذوب آهن باید امیدوار باشند تا روحیه حاصل از سه امتیاز بازی مقابل پیکان به گل محمدی کمک کند تا تیمش را به سلامت از این چهارگانه سخت و سنگین عبور دهد و در ادامه به فکر رتبه های بالاتری در جدول لیگ هم باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها