کد خبر: ۲۵۰۷۷۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه پرسپولیس در صحبت هایی که با حمید درخشان داشتند به او اعلام کردند باید اعتماد هواداران را به دست بیاورد.
به گزارش پایگاه 598،مسئولان باشگاه پرسپولیس در صحبت هایی که با حمید درخشان داشتند به او اعلام کردند باید اعتماد هواداران را به دست بیاورد.

 

حمید درخشان صبح امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف قطعی خود را برای  نشستن روی نمیکت سرخپوشان مشخص کند، اما مسئولان باشگاه به او اعلام کردند که او همچنان سرمربی موقت تیم است.

 

حمیدرضا سیاسی در صحبت تلفنی که با درخشان داشت به او متذکر شد در حال حاضر هواداران مخالف ادامه حضور او در راس کادر فنی پرسپولیس هستند، از این رو نمی تواند با او قرارداد رسمی امضا کند.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به درخشان گفته که اگر در دیدارهای آینده پرسپولیس بتواند طوری نتیجه بگیرد که اعتماد هواداران جلب شود آن وقت به طور دائم روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست. به نوعی مسئولان نباشگاه پرسپولیس بازی با راه آهن را به سرمربی موقت تیمشان فرصت دادند و چنانچه پرسپولیس نتواند در این بازی سه امتیاز لازم را بگیرد آن وقت ممکن است زلاتکو کرانچار جانشین درخشان شود.

 

درخشان حاضر شده با حکم موقت سرمربیگری فعلا در پرسپولیس کار کرده و خودش را نیز به هواداران و مسئولان باشگاه ثابت کند. البته سیاسی در نظر داشت ظرف امروز و فردا کرانچار را جانشین درخشان کند، اما برای حفظ حرمت سرمربی فعلی تیم شان چند روز دیگر هم صبر خواهد کرد.

 

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها