کد خبر: ۲۵۰۷۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، پس از آنکه صمد مرفاوی، سرمربی صبای قم گفت پیروز قربانی را به دلیل عملکرد ضعیفش در تمرینات، در لیست دو بازی اخیر تیمش قرار نداده است، گفتگویی با این مدافع باتجربه انجام دادیم تا علت را جویا شویم.

صحبت‌های مرفاوی درست است؟

نظر ایشان محترم است ولی من این مسئله را قبول ندارم.

ولی هرکس در این چند وقت به تمرینات صبا آمد می‌گفت پیروز بی‌انگیزه تمرین می‌کند؟

این را باید از مربیان تیم بپرسید. از همه بچه‌های تیم و کسانی که تا دو هفته پیش به تمرینات می‌آمدند بپرسید من در چه حدی بودم و الان در چه حدی هستم.
مرفاوی هم گفت از شما بپرسیم…
نه. بروید از مربیان بپرسید، چون همه آن‌ها در جریان هستند. تا دو هفته پیش بهترین بازیکن بودم.

همه این قضایا به نیمکت‌نشینی بازی با پرسپولیس بر نمی‌گردد؟

والله من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است. شاید هم به آن برگردد و بازهم می‌گویم این را از مربیان بپرسید چون خود من هم علت این نحوه رفتار و دیگر چیزها را نمی‌دانم و واکنشی هم نداشتم. تا دو هفته پیش یکی از بهترین‌ها بودم ولی الان بی‌انگیزه ترین بازیکن هستم. باید دلیل را پیدا کنید. دیوانه که نیستم. این اتفاقات رخ داده و امیدوارم هرچیزی است به نفع صبا باشد.

مرفاوی پشت این اتفاقات است؟

نه. من با شخص آقای مرفاوی هیچ مشکلی ندارم ولی فکر می‌کنم یک نفر این وسط موش می‌دواند که من، آقای مرفاوی و همه می‌دانند که آن شخص کیست ولی شأن من بالاتر از آن طرف است که جوابش را بدهم.

این شخص ساکت الهامی نیست؟

من نمی‌دانم ولی خود آقا صمد آن را می‌شناسند. حرف من این است که با آقای مرفاوی هیچ مشکلی ندارم. امسال در درجه اول برای کمک کردن به آقای مرفاوی به صبا آمدم و بعد موفقیت تیم صبا را می‌خواهم. هنوز هم همان قصد را دارم اما این وسط یک نفر رابطه من و آقای مرفاوی را بهم می زند و موش می‌دواند. حالا هرکاری می‌خواهند بکنند و برایم مهم نیست.

خط دفاعی صبا در چند بازی اخیر ضعیف عمل کرده و گل‌های زیادی دریافت کرده اند. نبود شما تاثیری نداشته است؟

بازی بوده و حضور این و آن خیلی مهم نیست. بالاخره یک اتفاقی افتاده پیروز قربانی که در این سن و سال آن انگیزه را داشت و همه هم می‌دانند چطور بودم امروز با چه روحیه‌ای تمرین می‌کنم. این که نمی‌شود بگوییم شب خوابیدم و صبح بی‌انگیزه شدم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها