کد خبر: ۲۵۰۷۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،در هفته هشتم سرنوشت استقلال عوض شد! آبی‌پوشان بازی را به تیمی واگذار کردند که مربی‌اش از جنس استقلال بود. البته در این هفته علاوه بر شکست استقلال، اتفاقات دیگری هم برای این تیم افتاد. بینی هاشم بیک‌زاده در این بازی شکست و مجبور به تعویض شد، این یعنی آغاز یک مشکل جدید برای تیمی که این هفته چندان خوب نشان نداد!

***

آغاز لیگ با مصدومیت دو مدافع استقلال شروع شد! دو مدافع میانی که جانشینی هم نداشتند. امیر قلعه‌نویی مجبور بود از بضاعتی که دارد استفاده کند پس بازیکنان مختلفی را در این پست امتحان کرد. بعد از کلی بالا و پایین کردن، سرمربی استقلال هاشم بیک‌زاده را برای این پست انتخاب کرد. بازیکنی که همیشه مورد توجه قلعه‌نویی بوده و سرمربی استقلال به او اعتقاد زیادی دارد. تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفت و امتیازات با همین روش به حساب استقلال رفت اما وقتی لیگ به هفته هشتم رسید، مشکلات دو چندان شد! نبود چند بازیکن و مصدومیت بیک‌زاده در بازی با نفت تاثیر خودش را در بازی گذاشت و در نهایت استقلال بازنده شد تا ورق برای این تیم برگردد.

***

حالا استقلال چند بازیکن مصدوم دارد و شرایط جدیدی را تجربه می‌کند؛ حنیف عمران‌زاده که به قول دکتر نوروزی عضلات لگن او هنوز ضعیف است و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، کرار که قبل از بازی با نفت مصدوم شد و هاشم بیک‌زاده هم که اخیرا مصدوم شد. در کنار این بدشانسی‌ها باید آماده نبودن صادقی را هم اضافه کرد. امیرحسین در هفته هشتم بازی کرد اما کاپیتان استقلال آماده نبود و در به ثمر رسیدن یکی از گل‌های نفت مقصر اصلی بود. کاپیتان استقلال مطمئن نشان نداد و نمی‌تواند در خط دفاعی مثل گذشته کار کند! با این اوصاف دوباره روزهای سخت امیر در راه است؛ روزهایی که می‌تواند او و تیمش را از صدر جدول جدا کند. خیلی‌ها قبل از بازی با نفت دلیل نتیجه گرفتن‌های استقلال را بازی با حریفان نه چندان سرسخت می‌دانستند و در بازی نفت منتقدان معتقد بودند که حرف‌های آنها به اثبات رسیده است.

حالا مربی استقلال به روزهای سخت رسیده به هفته‌هایی که بازیکنان کلیدی خود را به هر دلیلی ندارد و باید بدون آنها برای صدر بجنگد. استقلال این هفته در ورزشگاه آزادی میزبان قهرمان فصل پیش مسابقات است، حریفی سرسخت که می‌تواند شاگردان امیر را اذیت کند. این احتمال وجود دارد که با توجه به شرایط چند بازیکن این تیم دوباره مردان کلیدی خود را در اختیار نداشته باشد و با همان بضاعت معیارش مقابل فولاد سنجیده شود. به نظر می‌رسد روزهای سخت خودش را به قلعه‌نویی نشان داده است و در این شرایط باید دید تدبیر امیر چه خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها