کد خبر: ۲۵۰۷۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،«کسر قرارداد»؛ این راه‌حل استقلالی‌ها برای رهایی از برخورد سازمان لیگ بود. قرارداد بستند، قراردادها ثبت شد بعد به این نتیجه رسیدند که قراردادها را کم کنند اما هر هفته قول هفته بعد را دادند. در یک مقطعی هم افشارزاده به این نکته اشاره کرد که قرار است 30 درصد از قراردادها را کم کنند اما این حرف آقای مدیرعامل تنها یک روز دوام آورد. فردای آن روز افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای همه را تکذیب کرد و در نهایت همه چیز مسکوت ماند. یک راه حل گذاشتند تا از مشکلات نجات پیدا کنند اما هر چه نشستند و بررسی کردند، متوجه شدند عملی نمی‌شود! به همین خاطر هم با وجود اینکه هشت هفته از لیگ می‌گذرد باز هم این مساله مسکوت مانده!

***

به راستی بحث کسر قراردادها چه شد؟ اصلا چه کسی این بحث را مطرح کرد؟ مسوولان باشگاه پاسخ درستی نمی‌دهند و معلوم نیست این بحث را چه کسی مطرح کرد که نتوانستند اجرایی کنند! اما دیروز یک خبر تازه در این مورد منتشر شد. علیپور در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استقلال قراردادهایش را به سازمان لیگ تحویل داده است. این بحثی که علیپور مطرح کرد یک سوال تازه در ذهن‌ها به وجود آورد. سوال این است: «استقلال لیست قرارداد بازیکنانش را چطور تحویل سازمان لیگ داده است؟»

بحث کسر قرارداد بازیکنان مسکوت ماند پس لیستی که از استقلال به دست مسوولان سازمان لیگ رسیده است همان قراردادهای اصلی است یا استقلالی‌ها قانون را دور زده اند؟ به هر حال بحث کسر قرارداد در استقلال اجرایی نشد. شاید هم از ابتدا اصلا نباید مطرح می‌شد اما درنهایت مشخص نشد که آیا استقلالی‌ها در لیست قرارداد بازیکنانشان دست برده‌اند؟ سوالی که مسوولان این تیم پاسخی به آن نمی‌دهند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها