کد خبر: ۲۵۰۶۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
دروازه بان برزیلی پرسپولیس گفت: «با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته، پرسپولیس برای اینکه خودی نشان بدهد و به روزهای خوبش بازگردد نیاز به زمان بیشتری دارد.»
نیلسون کوره آ در بازی با نفت مسجد سلیمان یك گل بد خورد تا برخی از او انتقاد كنند. وی در خصوص گلی که برابر نفت مسجد سلیمان دریافت کرد اظهار داشت: «فکر کردم توپ بیرون چارچوب است و به همین خاطر هم در مهار آن نتوانستم خوب عمل کنم. در آن صحنه دید خوبی نداشتم و در نهایت هم گل خوردم. چون دیدم خوب نبود موفق نشدم واکنش به موقعی داشته باشم.»

 

کوره آ مدعی است که نفتی ها با نمایش خوب شان آنها را شوکه کردند. او در این خصوص تاكید کرد: «انتظار آن نمایش خوب را از نفت نداشتیم. نمی دانم این تیم که اینقدر خوب بازی می کند چرا در انتهای جدول قرار دارد. آنها واقعا خوب بازی می کنند و برای هر تیمی مشکل ساز می شوند.»

 

او ترجیح می دهد که در خصوص تغییر و تحول در کادر فنی تیم شان و رفتن علی دایی اظهار نظر نکند. نیلسون در این خصوص گفت: «من به عنوان بازیکن نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم و ترجیح می دهم حرفی در این باره نزنم. باید به عنوان دروازه بان سعی کنم بازی های خوبی به نمایش بگذارم و کاری به اینکه چه کسی می رود و چه کسی می آید نداشته باشم.»

 

نیلسون در پایان خاطر نشان کرد: «با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته، پرسپولیس برای اینکه خودی نشان بدهد و به روزهای خوبش بازگردد نیاز به زمان بیشتری دارد. در حال حاضر فشار و استرس زیادی متوجه مان است و باید این فشارها کم شود تا زودتر بتوانیم به روزهای خوب مان بازگردیم.»

 

گفتنی است كه نیلسون ترجیح داد در خصوص حرف های سوشا مكانی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان حرف نزند.

فوتبال ایران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها