کد خبر: ۲۵۰۵۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
بعد از اتفاقات اخیر پرسپولیس، علی دایی دوباره به نماد اعتراض هواداران تبدیل شده و احتمالا بعد از هر نتیجه ضعیفی که درخشان کسب کند فریاد علی دایی از روی سکوها شنیده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598،علی دایی که به تازگی از سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد مربی محبوبی در این تیم نبود و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان به دنبال استعفا و برکناری دایی بودند اما برکناری در یک کودتا یس و جایگزینی حمید درخشان که کارنامه چندان خوبی ندارد موجب شد تا ورق به نفع سرمربی سابق پرسپولیس برگردد.

 

بعد از این اتفاقات علی دایی دوباره به نماد اعتراض هواداران تبدیل شده و احتمالا بعد از هر نتیجه ضعیفی که درخشان کسب کند فریاد علی دایی از رروی سکوها شنیده شود.



پیش از این نیز این اتفاق برای استیلی رخ داد و زمانی که جایگزین علی دایی شد تماشاگران پس از هر ناکامی اقدام به تشویق دایی می کردند و نام وی به نماد اعتراض تبدیل شد.

 

در مسابقه پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان که اولین حضور درخشان روی نیمکت سرخ پوشان بود و با نتیجه مساوی به پایان رسید تلاش زیادی شده بود تا هواداران پرسپولیس، دایی را تشویق نکنند و فقط یک جایگاه علی دایی را تشویق کردند ولی در پایان بازی صدای تشویق دایی توسط تماشاچیان به وضوح شنیده می‌شد.

 

نامه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها