کد خبر: ۲۵۰۴۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
تراکتورسازي در مقابل راه آهن در تبريز جشنواره گل راه انداخته بود.البته سرخ پوشان نيمه اول نمايش خوبي نداشتند اما در نيمه دوم به خودشان آمدند.
به گزارش پایگاه 598، حبیب گردانی بازیکن تراکتور سازی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: واقعا بچه ها دارند زحمت می کشند. جا دارد از هواداران هم تشکر کنم هر جا صحبت کردم گفتم تیم ما بدون آن ها به مشکل بر می خورد.خدا را شکر یک سه امتیاز دیگر گرفتیم و من در همین جا قول قهرمانی می دهم.البته باید در مورد بازی بگویم که نیمه اول راه آهن کلا روی دروازه ما بود اما نیمه دوم ما خوب بازی کردیم.خد را شکر خوب بودیم و تاکتیک هایی که به کار بردیم جواب داد.

وقتی از مدافع تراکتور سوال شد آیا برای قول قهرمانی دادن زود نیست پاسخ داد: من از اول هم گفته بودم اگر بدون حاشیه باشیم و مسوولان شهر تبریز کمک مان کنند می توانیم موفق شویم.امسال به هواداران قول قهرمانی می دهم.ما نمی خواهیم در بازی ها ی خانگی امتیازی از دست دهیم و امیدوارم خارج از خانه هم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم دست پر برگردیم.
گردانی درباره عملکرد خودش ادامه داد: از عملکرد خودم رضایت دارم البته زحمت همه بچه ها بود که نتیجه  داد.ما دوست داریم که همیشه خوب بازی کنیم.
بازیکن تراکتور در آخر اضافه کرد: امیدوارم سرمربی تیم ملی به تراکتورسازی هم نگاه داشته باشد.ما الان صدر جدول هستسم و داریم خوب کار می کنیم الان دیگر وقتش است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها