کد خبر: ۲۵۰۳۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه معتقد است که سهم 25 درصدی تعاونی‌ها در اقتصاد تا پایان برنامه پنجم هنوز تحقق نیافته و سرو سامان دادن به تعاونی‌ها حداقل 5 سال زمان می برد.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از بازار خبر
سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه در گفتگو با خبرنگار بازارخبر گفت: تعاونی‌های کشور در کنار دو بخش خصوصی و دولتی، یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد کشور به حساب می‌آیند و آن‌طور که باید به آن‌ها توجه نشده و تا حدودی مغفول مانده‌اند.

 

وی افزود: هرچند امروز تعاونی‌ها با مشکل تسهیلات بانکی مواجه هستند اما باید با مدیریت صحیح این مشکلات را کاهش داد تا منابع مالی موردنیاز خود را از بانک‌ها تأمین کنند.

وی تصریح کرد: اگرچه پیش‌بینی ‌شده بود که سهم تعاونی‌ها در اقتصاد تا پایان برنامه پنجم به 25 درصد خواهد رسید، اما همچون سایر سیاست‌هایی که در برنامه چهارم و پنجم وعدهٔ تحقق آن‌ها داده شده بود هنوز میسر نشده، این اتفاق نیز در حوزه تعاونی‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

کلانتری یادآور شد: تعاونی‌های کشور در حال حاضر وضعیت نامطلوبی دارند که تا رسیدگی به آن‌ها و سر و سامان دادنشان حداقل 5 سال زمان خواهد برد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای تحقق سهم تعاونی‌ها در اقتصاد فراهم شود خاطرنشان کرد: بدون پشتوانه نمی‌توان کاری از پیش برد و امیدواریم که با یک جمع‌بندی مناسب و توجه ویژه دولت و مجلس بتوانیم زمینه‌های لازم را برای تحقق این امر را فراهم کنیم.

 

 

تعاونی‌های کشور در حال حاضر وضعیت نامطلوبی دارند که تا رسیدگی به آن‌ها و سر و سامان دادنشان حداقل 5 سال زمان خواهد برد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها