کد خبر: ۲۵۰۰۹۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
هفته هشتم لیگ برتر؛
تیم پرسپولیس در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر در حالی که حمید درخشان را بر روی نیمکت مربی گری خود داشت، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.چراغی بازیکن نفت مسجد سلیمان در دقیقه 3 دروازه پرسپولیس را باز کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند تا تعداد گل های نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر به عدد 2 برسد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، تیم پرسپولیس در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر در حالی که حمید درخشان را بر روی نیمکت مربی گری خود داشت، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.   

 

چراغی بازیکن نفت مسجد سلیمان در دقیقه 3 دروازه پرسپولیس را باز کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند تا تعداد گل های نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر به عدد 2 برسد.

 

هادی نوروزی نیز در در دقیقه 56 گل تساوی را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

 

تیم فوتبال تراکتورسازی بنیز ا پیروزی ۴ بر یک برابر راه‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر با ۱۹ امتیاز به صدر رسید. ادینیو(۲)، سامان نریمان‌جهان(۵۹)، محسن دلیر(۷۷) و محسن ایرانپوریان(۸۱ - گل به خودی) برای تراکتورسازی و علیرضا عطیمی(۱۰) برای راه‌آهن گل زدند.

 

ذوب‌آهن نیز در دیدار برابر پیکان با تک گل مصطفی شجاعی(۷۷) پیروز شد و استقلال خوزستان نیز ۲ بر یک صبا را مغلوب کرد.

 

احمد حسن‌زاده(۴) برای صبا و میثم مجیدی(۵۸) و ایمان باصفا(۷۸) برای استقلال گل زدند.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها