کد خبر: ۲۴۹۸۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فقط هشت هفته بیکار ماند و خیلی زود، نیمکت دیگری را تحویل گرفت. وقتی زمزمه‌های برکناری کرانچار را اطلاع رسانی می‌کردیم، خیلی‌ها خبر را بی اساس می‌دانستند ولی آنچه در اصفهان در حال وقوع بود، واقعا باور کردنی نبود. ولی خبر برکناری کرانچار آنقدر موثق بود که ترجیح دادیم در روزهایی که هیچ کس باورش نمی‌شد آن را منتشر کنیم.

بالاخره چیزی که چند روز پیش خبر آن را کار کرده بودیم، روز دوشنبه به وقوع پیوست و ضمن صحت برکناری کرانچار به خاطر نتایج ضعیف تیمش، خبر پیوستن فرکی به این تیم هم تایید شد. حالا به صورت رسمی فرکی جایگزین کرانچار شده و باید کارش را در اصفهان ادامه دهد. هر چند خبرهای تایید شده‌ای در باره مبلغ قرارداد حسین فرکی وجود ندارد اما باز هم از اصفهان خبر می‌رسد که حسین فرکی برای رفتن به اصفهان قراردادی نزدیک به دو میلیارد تومان با سپاهان بسته است. آنطور که شنیده می‌شود مبلغ قرارداد فرکی با سپاهان یک میلیارد و پانصد میلیون است که این مبلغ با پاداش برد و همچنین قهرمانی و نتایج قابل قبول در آسیا تا سقف دو میلیارد تومان بالا خواهد رفت. یعنی پیروزی‌های متوالی، کسب قهرمانی لیگ برتر، درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و… آپشن‌های افزایش حسین آقا خواهند بود.

با انتخاب زود هنگام فرکی که از قبل مشخص بود، این موضوع پیش آمد که آیا او نیمکت سپاهان را برای بازی با پدیده در اختیار خواهد داشت و روی نیمکت خواهد نشست. هر چند فرکی در مصاحبه‌ای، شروع کارش را روز شنبه و بعداز مسابقات هفته هشتم اعلام می‌کند اما مشکل دیگری نیز وجود دارد که شاید برای حسین فرکی و سپاهان دردسرساز شود. حسین فرکی حالا رسما مربی سپاهان است اما این باشگاه نمی‌تواند با سرمربی جدید خود قرارداد امضا کند. سازمان لیگ به علت عدم شفافیت باشگاه سپاهان در بحث قراردادها به این باشگاه فرصت داده تا 22 شهریورماه این مسائل را برطرف کند و تا آن زمان فرکی نمی‌تواند روی نیمکت تیم بنشیند. باشگاه سپاهان به همین دلیل در حال رایزنی با مسوولان فدراسیون فوتبال است تا بتوانند قرارداد سرمربی خود را امضا کنند.

یکی از مسائلی که در بحث شفاف‌سازی باشگاه سپاهان وجود دارد بحث قرارداد احسان حاجی‌صفی است که او به علت پیشنهاد از فولام قراردادش شفاف نیست و این را باید اصلاح کنند یا اینکه قرارداد محرم نویدکیا هم مشخص نیست و با وجود اینکه او برای سپاهان به میدان رفته اما باشگاه سپاهان مبلغ قرارداد او را به فدراسیون فوتبال اعلام نکرده است. هرچند به نظر می‌رسد که این مشکل خیلی راحت مثل گذشته توسط سپاهانی‌ها حل می‌شود.

آپشن های فول؛ تنه به تنه قرارداد علی دایی

اما نکته جالب قرارداد فرکی است که به نظر می‌رسد نه تنها سقف بودجه سپاهان را افزایش خواهد داد، بلکه تنه به تنه قرارداد دایی؛ که اتفاقا اعتراضات زیادی به آن شد، پیش خواهد رفت چرا که باید از همین الان آپشن‌های قرارداد فرکی را فول در نظر بگیریم. چرا که این سرمربی در گذشته ثابت کرده، می‌تواند با توجه به امکانات و ابزارهای سپاهان نتایج بهتری هم کسب کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها