کد خبر: ۲۴۹۰۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، هافبک قائمشهري پرسپوليس که خيلي دوست داشت در اين بازي حساس حتما بازي کند از ترس اينکه مبادا همسترينگش پاره شود بازي نکرد و با وجود اينکه MRI و سونوگرافي از پاي او چيزي نشان نمي داد بازي نکرد تا دردش کم شود. سه روز از بازي تراکتورسازي گذشته و کفشگري دردي در همسترينگش احساس نمي کند اما همچنان احساس گرفتگي در اين منطقه حساس فکر و ذکرش را بهم ريخته که نکند به بازي جمعه مقابل نفت مسجد سليمان هم نرسد.

کفشگري امروز بعد از وزنه زدن کنار ديگر بازيکنان به بيمارستان امام خميني (ره) رفته تا با دستگاه جديدي که در اين بيمارستان وجود دارد درصدي از کشيدگي اش را برطرف کند.قرار است اين بازيکن در تمرين نوبت بعد از ظهر تست شود و ببيند که قادر به انجام تمرين با تيم هست يا نه اما به نظر نمي رسد که شرايط او چندان روبراه باشد.

البته دايي اصرار دارد که اين بازيکن حتما آماده تمرين با تيم شود و از اينکه کفشگري نمي تواند در تمرينات گروهي شرکت کند عصباني است.جالب اينکه کفشگري به غير از مصدوميت همسترينگ مدت هاست که از مصدوميت عضلات زير شکم رنج مي برد و به خاطر عفونت در اين قسمت از کپسول هاي چرک خشک کن استفاده مي کند که شرايط بدني اش را تحت تاثير قرار داده است.

اين شرايط حتي قبل از بازي با صبا هم وجود داشت اما علي دايي اصرار داشت که کفشگري در اين بازي به ميدان برود و ريسک بازي دادن به او را به جان خريد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها