کد خبر: ۲۴۸۷۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
جعفر کاشاني از بازيکنان قديمي پرسپوليس معتقد است که اين تيم اين روزها هيچ ستاره پرفروغي در زمين ندارد . در صورتي که هر تيم بزرگي براي نمايش قوي در زمين نياز به چند وزنه دارد که در حال حاضر در اين تيم يافت نميشود.
به گزارش پایگاه 598،جعفر کاشانی به عنوان یکی از پیشکستوتان پرسپولیس در مورد نتایج ضعیف این تیم به خبرنگار "ورزش سه" گفت:«پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم بزرگ آدم بزرگ می خواهد. اما من در این تیم هیچ ستاره ای نمی بینم که اگر اینطور بود در بازی با تراکتور برنده از زمین بیرون می آمد.در یک کلام به عقیده من تیم بزرگ، آدم بزرگ می خواهد و من هیچ آدم بزرگی در این تیم نمیبینم.»

کاشانی ادامه داد«الان 7 هفته از لیگ گذشته و با وجود این نتایج فکر می کنم که باید از افرادی که دانش لازم را دارند در مورد مشکلات فنی این تیم کمک گرفت.بدون تردید باید تغیراتی در این تیم بوجود آید.تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس نیاز به وزنه دارند تا بتوانند این تیمها را هدایت کنند.»

کاشانی با اشاره به دوران حضورش در پرسپولیس افزود« تا زمانی که مدیران به پرسپولیس مثل یک تیم نگاه می کنند نه باشگاه نتایج همین هست که می بینیم.من یادم می آید که دورانی که ما در پرسپولیس بودیم 5،6 سال کنار هم بازی می کردیم از نوجوانی و جوانی با هم بودیم.یک شبه نمی توان ره صد ساله رفت. باید خودمان بازیکن بسازیم. این بچه ها هم گناهی ندارند. ما فرهنگ تیمداری نداریم. بازیکنان فعلی تک تک خوب هستند اما تجربه تیم و بازی در پرسپولیس را ندارند. شاید همین ها دو سال دیگر خیلی خوب شوند.اما متاسفانه تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس فرصت چنین آزمون و خطا را ندارد و باید مدیران این تیم هرچه زوتر از افرادی که علمش را داشته باشند در این زمینه استفاده کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها