کد خبر: ۲۴۸۶۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
محسن خليلي مهاجم سابق پرسپوليس از امروز تمرينات خود را با اين تيم آغاز مي کند.
به گزارش پایگاه 598،خلیلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره جشن 6تایی ها نظرات جالبی را مطرح می کند. خلیلی می گوید: امروز 16شهریور تاریخ 6تایی هاست و این روز در تاریخ جاودانه شده و تا هزار سال دیگر هم این رکورد جابجا نمی شود. 6تایی ها بهانه ای است که پرسپولیسی ها تا آخر عمر برای استقلالی ها کری بخوانند. ما باید قدردان پیشکسوتان پرسپولیس باشیم و امیدوارم آنها همیشه سلامت و سربلند باشند چون باعث سربلندی پرسپولیس شدند.

خلیلی در خصوص حضورش در تمرینات پرسپولیس هم ادامه داد: من 5ماه به صورت انفرادی تمرین می کردم و شرایطم برایم سخت شده بود به همین خاطر تصمیم گرفتم در تمرینات سایپا یا پرسپولیس شرکت کنم. پرسپولیس را به خاطر اینکه از لحاظ رسانه ای مورد توجه بود و با علی دایی بیشتر رفیق بودم انتخاب کردم.من ازآقای دایی خواهش کردم که برای رسیدن به شرایط ایده آل در تمرینات این تیم شرکت کند و ایشان هم با کمال میل پذیرفتند. پا به پای بچه ها تمرین کردم، البته روزهای اول خیلی برایم سخت بود چون یک سال درچمن و با توپ کار نکرده بودم. حضور من در پرسپولیس صرفا برای بستن قرارداد نیست. این مسئله بستگی به نظر علی دایی دارد و من بیشتر می خواهم به شرایط آمادگی فوتبالی برسم. یکسال درگیری مشکلات خانوادگی بودم و به همین خاطر از شرایط ایده آل دور شدم. با حضورم در تمرینات ثابت کردم فوتبالم تمام نشده و می خواهم ادامه دهم و اینکه با علی دایی هیچ مشکلی ندارم. در سالی که من از پرسپولیس رفتم ایشان تشخیص داد من نباشم و من هم هیچ وقت خرده نگرفتم چون حق سرمربی است.

خلیلی در مورد مشکلات مالیاتی اش هم توضیحاتی داد: مشکل مالیاتی گریبانگیرم شده و ممنوع الخروج شدم حتی به خاطر مالیات زمان استیل آذین ماشین من توقیف شده و این قضیه مربوط به سال 89 است. آقای هدایتی به من قول داده بودند این مشکل من را حل کنند اما من هنوز جوابی نگرفتم. امیدوارم ایشان به عنوان یک پرسپولیسی مشکل یک پرسپولیسی دیگر را حل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها