کد خبر: ۲۴۸۶۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مدیرعامل موفق سابق باشگاه فولاد اهواز در یک قدمی مدیرعاملی تیم بحران زده نفت مسجدسلیمان قرار دارد. رضاییان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره این اتفاق گفت: مذاکرات اولیه را کتمان نمی کنم صحبت هایی داشته ایم و به توافقات اولیه رسیده ایم. منتظر تماس مسوولان هستم تا عقد قرارداد و مراسم معارفه انجام شود.

وی ادامه داد: بنده با مسوولان صحبت کرده ام و برنامه هایم را شفاهی اعلام کردم و انشاالله امروز برنامه های کتبی ام را رسما تقدیم می کنم.

رضاییان در مورد شرایط سخت نفت مسجدسلیمان و انتظارات هواداران این تیم گفت: حضور در این تیم افتخاری است و بنده انگیزه و همت مضاعفی دارم. انتظار مردم مسجدسلیمان کاملا به حق است و باید برای این تیم کار خارق العاده ای انجام دهیم. ناامید نیستم و امیدوارم با همت هواداران، کادرفنی و بازیکنان انتظارات را برآورده کنم.

جدی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه نفت در مورد تغییرات در کادرفنی این تیم گفت: حرف هایی شده و خودم چیزهایی شنیده ام اما واقعیت چیز دیگری است. موقعی که با این تیم گفت و گو می کردم اسمی از کسی نبرده ام.

وی ادامه داد: به نظرم این تیم با تقویت کادرفنی و اضافه شدن یک آنالیزور مجرب و در نیم فصل نیز تقویت بازیکنان و بالا بردن اعتماد به نفس شان موفق خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها