کد خبر: ۲۴۸۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،شکوری در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: همه کسانی که بازی را دیدند می دانند که ما بهتر از راه آهن بودیم. گل اول را ما زدیم و می توانستیم در آخر هم از آنها جلو بیافتیم اما حیف که نشد.

او در مورد قضاوت داور مسابقه ادامه داد: بحث داوری که کلا جداست، قرار نیست هر برخوردی در فوتبال پنالتی گرفته شود، فوتبال یک جنگ فیزیکی است و قطعا درگیری های زیادی در آن رخ می دهد. بازیکنان حریف با هر برخوردی خودشان را روی زمین می انداختند که من حتی در چند صحنه علت افتادن آنها به روی زمین را از خودشان پرسیدم اما جوابی نگرفتم.

شکوری در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند گفت: فرقی نمی کند چه کسی گل بزند، همانطور که وقتی یک تیم گل می خورد همه مقصر هستند، به ثمر رسیدن گل هم نیازمند کار تیمی است. روی ضربات ایستگاهی می توانستم گل دوم را هم خودم بزنم که متاسفانه چنین چیزی رخ نداد، امیدوارم در ادامه لیگ انسجام تیمی مان را حفظ کنیم.

بازیکن صبا نظرش را درباره استعفای سرمربی شان اینگونه بیان کرد: از استعفای آقاصمد همه مان شوکه شدیم امیدوارم باشگاه با این قضیه با درایت برخورد کند چون واقعا حیف است، ما بیشتر از بضاعتمان امتیاز جمع کرده ایم لابد شرایط جوری بوده که به مرفاوی فشار آمده و او قصد ترک مربیگری را کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها