کد خبر: ۲۴۸۳۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
تيم‌هاي ملي واليبال ايران و بلژيک در چارچوب رقابتهاي قهرماني جهان به مصاف يکديگر رفتند که جدال اين دو تيم در پايان ست نخست با برتري تيم کشورمان خاتمه يافت.
به گزارش پایگاه 598، رقابتهای گروه D والیبال قهرمانی جهان شامگاه امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های ایران و بلژِیک در لهستان پی گرفته شد که در پایان ست نخست این بازی تیم ایران با حساب 25 بر 22 حریف خود را شکست داد.

تیم ایران در ابن بازی با ترکیب کامل به میدان رفت. میرزاجانپور با وجود مصدومیتی که داشت در ترکیب اصلی قرار گرفت. موسوی، غلامی، غفور، معروف، قائمی و ظریف(لیبرو) دیگر بازیکنان تیم ایران در این بازی بودند که از ابتدا در ارنج اولیه کواچ قرار گرفتند.

بازی بر خلاف انتظار با شروع قدرتمندانه تیم بلژیک همراه شد. این تیم در همان ابتدای کار دو امتیاز پیش افتاد و برتری 8 بر 7 را هم در وقت اول استراحت فنی این ست رقم زد. در ادامه کار همچنان برتری میلیمتری حریف روی تابلو ثبت شد. این تیم که در خط حمله قدرتمند ظاهر شده بود در وقت دوم استراحت فنی هم 16 بر 15 پیش افتاد.

با وجود تدابیری که کواچ اتخاذ کرده بود شرایط تغییری نکرد و بلژِیک حتی 22 بر 20 از ایران پیش افتاد اما دو امتیاز متوالی که ایران گرفت کار را برابر کرد. تلاش بازیکنان ایران در دفاع روی تور باعث شد تا در نهایت این ست را 25 بر 23 برنده شوند.

 در ست دوم بازیکنان ایران با شناخت کافی از نحوه بازی حریف کار را راحت‌تر پی گرفتند و 6 بر 3 پیش افتادند. تک دفاع معروف برتری 7 بر 4 ایران را به دنبال داشت و پس از آن ایران وقت اول استراحت فنی را 8 بر 4 به نفع خود پایان برد. دفاع خوب تیم ایران در ادامه کار برتری 16 بر 11 را در وقت دوم به دنبال داشت. تیم ایران که در سرویس هم خوب کار می‌کرد در نهایت این ست را 25 بر 15 برنده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها