کد خبر: ۲۴۸۳۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهرداد که مثل خیلی دیگر از هفته ها به ورزشگاه رفته بود و بازی را از نزدیک تماشا کرده، در مصاحبه با "ورزش سه" علت شکست پرسپولیس مقابل تراکتور را بی تجربگی می داند و در عین حال تاکید می کند این نمایش از تیم علی دایی امیدوارکننده بوده است.

یکی از نقطه های ضعف لیگ ما این است که کسانی که خودشان فوتبالی هستند و در فوتبال سررشته دارند، خارج از گود هستند. بازیکنی مثل من که سابقه قابل توجه و مدرک مربیگری دارد به خاطر مافیای فوتبال تیم ندارد چون آنها حاضر نیستند از کسی استفاده کنند که فوتبال را می شناسند و جلوی خیلی از مسائل می ایستند و حرف حق را می زند.

دایی مقصر نیست
همه چیز از اول فصل شروع شد نباید یک آدم را مقصر بدانیم که کادرفنی نتیجه نمی گیرد در این عملکرد همه مقصرند، مثل رئیس باشگاه، رئیس هیات مدیره استقلال را مثال می زنم امیر قلعه نویی در ابتدای فصل هر بازیکنی که می خواست را جذب کرد، حتی آندو و خسرو را نگه داشتند که خودشان می توانستند جذب تماشاگر کنند. اما پرسپولیس حتی بازیکنان خوب خودش مثل خلعتبری، پولادی و حسینی که می توانستند به تیم کمک کنند را از دست داد پس پرسپولیس در یارگیری ضعیف عمل کرد! کادرفنی از نقل و انتقالات رضایت نسبی داشت.

بهترین بازی پرسپولیس را دیدم
در دیدار مقابل تراکتورسازی من هم مثل همه هواداران پرسپولیس به استادیوم رفتم و پس از سال ها یک بازی خیلی خوب از این تیم را دیدم. اگر اشتباه صورت نمی گرفت که به نظر من به خاطر جوانی و بی تجربگی بازیکنان بود مطمئن باشید پرسپولیس برنده از زمین بیرون می آمد. اما متاسفانه عدالت رعایت نشد و در نتیجه پرسپولیس بازی را واگذار کرد. اگر واقع بینانه به این دیدار بخواهیم نگاه کنیم تا دقیقه 82 توپ و میدان برای پرسپولیس بود. رسول مربی بدی نیست. اما واقعا در این دیدار شانس آورد.

همه باید حمایت کنند
در چنین شرایطی است که یک تیم به حمایت هوادارانش و مخصوصا پیشکسوتانش نیاز دارد اما متاسفانه بعضی از بزرگترها و پیشکسوتان تیم می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. این ها همان کسانی هستند که وقتی پرسپولیس خوب نتیجه می گیرد هم می گفتند تیم خوب نتیجه می گیرد اما زیبا بازی نمی کند. در این بازی دیدید که پرسپولیس عالی بازی کرد. بی تجربگی بازیکنان که دیگر تقصیر کادرفنی نیست! علی دایی دوست من است اما به موقع از تیمش انتقاد هم می کنم مثل بازی با ذوب آهن که خوب هم نبودیم، باید قبول کنیم که پرسپولیس 5،6 بازیکن محروم و مصدوم دارد. با تمام این احوال روند رو به رشدی داریم. این نوبت ماست که در این شرایط بیاییم و برادریمان را ثابت کنیم. در حال حاضر در پرسپولیس اسم ها سنگینی نمی کند و ما باید به این تیم جوان فرصت دهیم. هواداران تراکتورسازی از دقیقه یک تا 90تیمشان را تشویق می کردند و من واقعا از این مساله لذت بردم قدیم پرسپولیس هم همین طور بود، گاهی ما یک ـ صفر عقب بودیم به خاطر حمایت هواداران دقیقه 90 بازی را می بردیم.

اضافه شدن 2 بازیکن خارجی
پرسپولیس 8،9 بازی خانگی دارد که می تواند در این بازی ها نتایج مورد نیاز را کسب کند و دوباره به کورس قهرمانی برگردد، یادمان نرود که این تیم امسال در لیگ آسیا بازی دارد. حتما ضعف هایی هم دارد که آقای دایی و پیروانی بهتر می دانند. شاید با اضافه کردن یکی، دو بازیکن خارجی این تیم شرایط بهتری پیدا کند و در آسیا هم قوی تر ظاهر شود. من خودم چه در زندگی شخصی و چه در زندگی فوتبالی عادت به ناامیدشدن ندارم، می خواهم از این به بعد برای تماشای دیدارهای خانگی پرسپولیس به استادیوم بروم و این تیم را حمایت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها