کد خبر: ۲۴۸۳۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، منصور ابراهیم زاده به "ورزش سه" گفت: مسلما این پیروزی شروع موفقیت های پیکان است. من در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی هم گفتم که فردا پیروزی برابر پیکان را به بازیکنانم تبریک می گویم. با انگیزه و تلاشی که بازیکنان داشتند و همدلی که بین آنها به وجود آمده بود، شکی وجود نداشت که می توانند در این بازی پیروز شوند. باید از این به بعد به فکر بازی بعدی باشیم.

او در مورد رتبه ای که برای تیمش تصور می کند گفت: این سوال ها تکراری است و نمی شود به آن جواب دقیقی داد، من اول به دنبال ثبات تیمم هستم و بعد از آن به رتبه های بالای جدول هم فکر می کنیم. در حال حاضر تمام هدف ما این است که بتوانیم به یک شرایط ثابت برسیم.

پیکان در بین تمام تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات بیشترین تغییر را داشت. ابراهیم زاده این موضوع را دلیل نتیجه نگرفتن تیمش می داند: به هر حال وقتی تیمی اینقدر تغییر می کند زمان لازم است تا بازیکنانش با هم هماهنگ شوند. به همین دلیل هم هست که ما در هفته های اول نتوانستیم نتایج خوبی بیگیریم. هر چه از زمان شروع لیگ بگذارد، بازیکنان ما هماهنگ می شوند و کیفیت بازی ما بهتر می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها