کد خبر: ۲۴۸۳۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، نعیم سعداوی مربی فولادخوزستان در مورد دلیل این مساله به "ورزش سه" گفت: حکم محرومیت ایمان موسوی به ما ابلاغ نشد و به همین دلیل هم او را به میدان فرستادیم. حالا سوال من این است که اگر یک بازیکن حرفی زده چرا باشگاه باید جریمه شود؟ کمیته اخلاق می تواند این بازیکن را جریمه نقدی کند ولی وقتی که او محروم می شود کسی که ضرر می کند باشگاه فولاد است.

او در حالی این حرف را می زند که گفته می شود که اگر محرومیت یک بازیکن در رسانه ها اعلام شود مثل این است که به باشگاه ابلاغ شود. مربی فولاد در این باره گفت: شاید این صحبت درست باشد ولی ناظر بازی هیچ چیزی به ما در مورد محرومیت ایمان موسوی نگفته بود. شما دیدید که بازی دادن او هم برای ما مشکلی به وجود نیاورد.

ایمان موسوی در سه بازی اول تیمش محروم بود و حالا هم دوباره باید 2 جلسه از روی سکوها بازی های تیمش را تماشا کند. با توجه به کیفیت بازیکنان فولاد شاید لزوم نبود که این تیم ایمان موسوی را جذب کند. بااین حال سعداوی این موضوع را قبول ندارد: اصلا این مساله را قبول ندارم کادرفنی به بازی تیمش نگاه می کند و بعد مهره جذب می کند پس این موضوع در صلاحیت کادرفنی است و هر کسی نمی تواند در مورد آن نظر بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها