کد خبر: ۲۴۸۳۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، غلامی در خصوص این تساوی به "ورزش سه" گفت:

حق ما برد بود

متاسفانه در این بازی نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما حق ما برد بود. ما نسبت به بازی های گذشته خیلی بهتر بازی کردیم و حتی توانستیم گل مساوی را هم بزنیم. در این بازی زود گل خوردیم و غافلگیر شدیم، یک پنالتی هم نزدیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم به بازی برگردیم.

برای قضاوت زود است

تازه 7 بازی از لیگ گذشته و برای قضاوت کردن زود است، این تیم دیر بسته شده و باید توقعات به جا باشد. حق ما برد بود اما با مساوی تمام شد، درست است که آقای استیلی گفتند این تساوی ارزش 3 امتیاز را داشت اما من و سایر بازیکنان دوست داشتیم ببریم و خیلی ناراحت هستیم.

باورم نمی شود پرسپولیس 3 گل خورده

هفته آینده باید با تراکتور بازی کنیم که این تیم شرایط خوبی دارد. البته نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس از نتایج عجیب فوتبال بود. واقعا باورم نمی شود پرسپولیس 3 گل خورده، شرایط بازی ما با پدیده هم همین طور بود. این از اتفاقات عجیب فوتبال است ولی ما جلوی تراکتور خوب بازی می کنیم.

دادگستری تکلیف ما را مشخص کند

از دادگستری خواهش می کنم تکلیف راه آهن را مشخص کند تا بازیکنان با خیال راحت تری بازی کنند، ما بازیکنان خوبی داریم و می توانیم بهتر از این کار کنیم.

پنالتی ها درست بود

به نظر من پنالتی ها درست بود و نمی دانم چرا صبایی ها اعتراض کردند. پنالتی اول را رامین رضاییان زد که کادرفنی صلاح دانست، او پنالتی بزند. پنالتی دوم را هم حمیدخان از من خواست که بزنم. بیشتر از اینکه دوست داشته باشم آقای گل شوم می خواهم به تیمم کمک کنم البته نیم نگاهی هم به جدول گلزنان دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها