کد خبر: ۲۴۸۲۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: «شاید اگر من در این مدت درون دروازه نفت نبودم تیم بیشتر از اینها گل می خورد
سرپرست نفت تهران علیرضا بیرانوند سنگربان جوان شان را مقصر باز شدن دروازه شان برابر گسترش فولاد عنوان کرد. بیرانوند در این خصوص گفت: «آقای ایرانیان سرپرست تیم به من لطف دارند! اما در آن صحنه من به مدافعان گفتم که حواس شان باشد اما آنها توجهی نکردند. جای گیری من درست بود اما مدافعان خوب جای گیری نکرده بودند.»

 

او در واکنش به این قضیه که می گویند این فصل دچار افت شده است، پاسخ داد: «شاید اگر من در این مدت درون دروازه نفت نبودم تیم بیشتر از اینها گل می خورد. دنبال این نیستم تا اشتباهات خودم را توجیه کنم اما در همین بازی با گسترش دو سه توپ صد در صد گل را از دروازه بیرون کشیدم. دچار افت نشده ام و همان بیرانوند فصل گذشته هستم. تا حدودی در دفاع تیمی مشکل داریم که رفته رفته برطرف می شود. تیم خوبی داریم و تا دو سه هفته دیگر به یک تیم یکدست و هماهنگ تبدیل می شویم. نفت این فصل هم می تواند مثل فصل گذشته شگفتی ساز شود.»

 

نفت این هفته در دیداری سخت و حساس به مصاف استقلال صدرنشین لیگ می رود. بیرانوند با اشاره به این دیدار گفت: «نفت یک تیم غول کش ضعیف بباز است. همیشه در برابر مدعیان بهترین بازی را به نمایش گذاشتیم و عملکرد ما مقابل پرسپولیس و سپاهان گواه این قضیه است. حالا بعد از این دو تیم مدعی، نوبت استقلال است که توسط ما ترمزش کشیده شود. صدرنشینی استقلال نه تنها باعث ترس ما نمی شود، بلکه انگیزه مان را بیشتر هم می کند. از همین حالا به استقلالی ها می گویم که خودشان را برای یک بازی سخت آماده کنند. نفت تیمی نیست که بتوانند به سادگی مهارش کنند.»

فوتبال ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها