کد خبر: ۲۴۷۸۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، خسرو حيدري کاپيتان استقلال که مصدوميت جزيي داشته با مشورت کادرپزشکي و فني تيمش تصميم گرفت در بازي با نفت مسجد سليمان تيمش را همراهي نکند و به استراحت بپردازد.

کاپپيتان اول استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" درباره آخرين وضعيت مصدوميت‌اش گفت: مصدوميتم زياد حاد نيست اما تصميم گرفتم براي اينکه تشديد نشود و برايم مشکل جدي ايجاد نکند با نظر کادرفني و پزشکي استراحت کنم.

وي ادامه داد: در گذشته هم چنين مصدوميت هايي داشتم اما به آن توجه نمي‌کردم که در نهايت برايم دردسرساز مي‌شد و بازي‌هاي بيشتري را بيرون مي‌ماندم. البته اين بار تصميم گرفتم تا روند بهبودي بازي نکنم و با صلاحديد کادر فني از بازي آينده مي توانم به ترکيب تيم برگردم.

خسرو حيدري درباره بازي حساس تيمش مقابل نفت مسجدسليمان گفت: استقلال از همه نظر شرايط خوبي دارد و حضور در صدر جدول بيانگر همين مساله است. بازي با نفت مسجدسليمان مي‌تواند يک بازي سخت و نفس‌گير براي ما باشد و بايد با تمرکز خوبي داشته باشيم.

کاپيتان مصدوم آبي‌پوشان گرماي هوا را رقيب اصلي تيمش اعلام کرد و گفت: در شرايط فعلي دو تيم مطمئنا گرماي هوا مي‌تواند براي ما مشکل‌ساز شود. البته بچه‌هاي ما کاملا حرفه‌اي و باهوش هستند و با تقسيم قواي خود در دقايق بازي به چيزي که مي‌خواهيم خواهيم رسيد. پيش‌بيني من از بازي برد استقلال و تداوم صدرنشيني است که با همت بچه‌هاي استقلال مطمئنا دور از دسترس نخواهد بود و با دست پر برخواهند گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها