کد خبر: ۲۴۷۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۷ آبان ۱۳۹۰

ماموران آمريکايي با بکارگيري ترفند جديد و به بهانه رعايت مسايل ايمني با جمع آوري ژنراتورهاي توليد کننده برق در پارک آزادي نيويورک، در صدد فشار بر تظاهر کنندگان منطقه وال استريت و مجبور کردن آنها به پايان تحصن واعتراضات برآمدند.


به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، اين اقدام در حالي صورت گرفته است که بر اساس اعلام هواشناسي امروز (شنبه) بارش برف در نيويورک شروع خواهد شد اما معترضان اعلام کرده اند که باوجود جمع آوري ژنراتورهاي توليد برق حتي اگر در اثر سرما به مجسمه هاي يخي هم تبديل شوند به تحصن خود ادامه خواهند داد.

ماموران آتش نشاني با همكاري پليس و شهرداري به بهانه رعايت مسايل ايمني در هواي برفي، تمامي ژنراتورهاي توليد كننده برق در پارك آزادي واقع در منطقه وال استريت را جمع آوري كردند.  

بعد از اينكه شهردار نيويورك نتوانست به بهانه نظافت پارك را از تصرف تحصن كنندگان خارج كند، اين بار مسوولان آتش نشاني مسايل ايمني را دستاويز قرار داده و تمامي ژانراتورهاي توليد كننده برق درپارك وال استريت را جمع آوري كردند تا مردم تحت فشار سرما مجبور شوند به تحصن خود پايان دهند.

جنبش تصرف وال استريت هنگامي آغاز شد که گروهي از مردم در اعتراض به نفوذ گسترده شرکت‌هاي بزرگ در  سياست‎گذاري آمريکا، از 17 سپتامبر( 26 شهريور)،در منطقه تجاري نيويورک تظاهرات گسترده‏ اي را آغاز کردند. 

نظام سرمايه داري آمريكا ظرف 30 سال گذشته با كاهش ماليات بردرآمد طبقه ثروتمند، بيشترين درآمد را به جيب سرمايه داران اين كشور واريز كرده است.

جنبش اعتراضي وال استريت اکنون به ديگر شهرهاي بزرگ آمريکا و همچنين کشورهاي ديگر از جمله استراليا، انگليس، آلمان، ايتاليا، اسپانيا، ايرلند و پرتغال گسترش پيدا کرده است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها