کد خبر: ۲۴۷۲۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «سپاهان و استقلال اصلی ترین مدعیان خواهند بود و فکر می کنم جنگ اصلی میان این دو تیم صورت خواهد گرفت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران،این روزها کمیته اخلاق فدراسیون به بازیکنانی که روی بدن شان خالکوبی و تاتو دارند اخطار داده و می گویند یکی از این بازیکنان میلاد فخرالدینی مدافع استقلال است.

 

فخرالديني اما مي گويد: «در چند روز گذشته بارها این خبر را شنیدم در صورتی که اصلا اخطاری به من داده نشده است چون خالکوبی ندارم. حتی برخی گفته اند که امیرخان بابت خالکوبی هایم به من هشدار داده و عنوان کرده است که جریمه ام می کند. این اخبار صحت ندارد و تمامی آنها را تکذیب می کنم.»

 

خط دفاع استقلال برای بازی با نفت به نوعی با بحران مواجه شده است. نبود مهره هایی مثل هرایر مگویان، یعقوب کریمی، صادقی و عمران زاده، آبی پوشان را برای دیدار این هفته با معضل مواجه کرده است.

 

فخرالدینی پیرامون این قضیه می گوید: «نفراتی مثل خرسند نیا و نوری هم بازیکنان خوبی هستند و فکر نمی کنم با مشکل مواجه شویم. فکر می کنم این نفرات به اندازه کافی با یکدیگر هماهنگ هستند که بتوانند در خط دفاع به خوبی انجام وظیفه کنند.»

 

فخرالديني در پاسخ به این سوال که بازی با نفت را چطور پیش بینی می کند مي گويد: «بازی خیلی سختی داریم. قطعا اگر بازی در تهران انجام می شد کارمان راحت تر بود چراکه گرمای هوا کار را برای ما سخت تر می کند. از طرفی دیگر هم باید با خود نفت بجنگیم. در کل می توانم بگویم که مصاف با این تیم خیلی دشوار خواهد بود و تحت هیچ شرایطی نباید این تیم را دست کم بگیریم. برای حفظ صدر و اختلاف امتیازمان با دیگر مدعیان، باید از اهواز با دست پر برگردیم.»

 

فخرالدینی مدعی است که این فصل جنگ قهرمانی میان استقلال و سپاهان صورت خواهد گرفت. او در اين خصوص مي گويد: «برای این فصل مدعی زیاد خواهیم داشت اما سپاهان و استقلال اصلی ترین مدعیان خواهند بود و فکر می کنم جنگ اصلی میان این دو تیم صورت خواهد گرفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها