کد خبر: ۲۴۶۵۰۷
زمان انتشار: ۰۸:۰۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازفیفادی،مهدی دغاغله، سرانجام با بهبودی مصدومیتش می تواند مقابل صبای قم به میدان برود. این مهاجم که تاکنون در ترکیب تیم بحران زده پرسپولیس قرار نگرفته، امیدوار است شرایط تیمش خوب شود. دغاغله در گفت و گو با خبرنگاران درباره وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: مصدومیتم تقریبا برطرف شده است و مشکل خاصی ندارم. البته باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم از نظر بدنی به شرایط خوب برسم و برای پرسپولیس بازی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند مقابل صبای قم بازی کند، عنوان کرد: مشکلی برای بازی کردن ندارم اما بعید است بتوانم دقایق زیادی بازی کنم. هرچند که کادرفنی نظر نهایی را در این خصوص می دهد. از طرفی نمی خواهم ریسک کنم و شاید بهتر باشد مقابل تراکتورسازی اولین بازی ام را انجام دهم، هرچند گفتم که دایی باید تصمیم بگیرد.

دغاغله درباره نتایج اخیر تیمش تاکید کرد: متاسفانه بدشانسی بد موقعی گریبان تیم را گرفته است. امیدوارم همه چیز درست شود چون واقعا بازیکنان زحمت می کشند اما توپ ها وارد دروازه نمی شود. از سوی دیگر مصدومیت بازیکنان و محرومیت صادقیان هم مزید برعلت شده است. با این وجود از هواداران می خواهم صبر داشته باشند چراکه در روزهای آینده شرایط بهتر می شود و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها