کد خبر: ۲۴۶۴۴
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۰۶ آبان ۱۳۹۰
در تازه‌ترين افشاگري از رسوايي هاي اخلاقي برلوسكني دادگاه ايتاليا اسنادي را منتشر كرد كه نشان مي‌دهد نخست‌وزير اين كشور به چندين زن براي شركت در مهماني‌هاي شبانه‌اش بيش از ‌٥/٢ ميليون پوند پول داده است.
به گزارش598 به نقل از ايسنا، براساس اين اسناد مشخص شده است كه چندين شخصيت تا حدودي معروف و ستاره در ايتاليا اين پول‌ها را دريافت كرده‌اند.

به نوشته روزنامه ديلي ميل، جزئيات افرادي كه اين پول‌ها را دريافت كرده‌اند، چند ساعت پس از آن منتشر شد كه سيلويو برلوسكني، نخست‌وزير ايتاليا به مقام‌هاي نگران اتحاديه اروپا اطمينان داد كه با بحران مالي كه ممكن است نظام مالي كشورش را سرنگون كند، مقابله مي‌كند.

با اين حال اقتصاددانان و كارشناسان در مورد اينكه اصلاحات پيشنهادي از سوي برلوسكني مي‌تواند باعث كاهش كسري بودجه يك تريليون پوندي ايتاليا شود، شك و ترديد كردند.

براساس اين اسناد، از جمله افرادي كه اين پول‌ها را از برلوسكني براي شركت در مهماني‌هاي شبانه گرفته‌اند، مي‌توان به "سابينا بگان" اشاره كرد.

همچنين ويرجينيا سانجاست، يك مجري برنامه تلويزيوني كه پيشتر شايع شده بود با برلوسكني رابطه داشته نيز براي شركت در مهماني‌هاي شبانه پول دريافت كرده است.

باربارا ماترا ‌٢٩ ساله و همچنين اولينا مانا ‌٣٧ ساله بازيگر نيز براي شركت در اين مهماني‌ها پول دريافت كرده‌اند.

مقام‌هاي دادگاه ايتاليا اعلام كردند كه به برخي از زنان در اين مهماني‌ها جواهرات نيز داده ‌شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها