کد خبر: ۲۴۵۹۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مجيد باقري‌نيا، سرمربي اين تيم در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرايط نفتي‌ها توضيح داد.

ده نفره شدن کارمان را سخت کرد

بازي را خوب شروع کرديم و به نظرم خيلي بهتر از بازي‌هاي قبلي بوديم. در دقيقه 10 پنالتي گرفتم که موفق نبوديم و بعد از آن موقعيت تک به تک مان گل نشد. تا دقيقه 34 که ده نفره شديم. تا زماني که حسين مالکي اخراج نشده بود هر کاري دل‌مان خواسته بود با گسترش بکنيم. در نيمه دوم هم با کمي تغيير تاکتيکي تلاش کرديم ميانه زمين را در اختيار داشته باشيم. توپ را در اختيار گسترش گذاشتيم اما کاملا جريان بازي را کنترل مي‌کرديم.

شوت راه دور بلاي جان‌مان شده

متاسفانه شوت از راه دور بلاي ‌جان‌مان شده است. اين يک نقيصه براي تيم ‌ما است. ما 6 گل خورديم که 5 تاي آن از راه دور بود. بايد اين نقص را برطرف کنيم. در دقيقه 88 هم گل زديم که داور آن را نديد. ازدحام روي دروازه باعث شد داور آن صحنه را نبيند. از عملکرد بازيکنانم راضي‌ام و به نظرم تلاش‌شان قابل تقدير بود. در آن گرما و رطوبت دوندگي خوبي داشتند.

مهاجم برزيلي به زودي به ترکيب اضافه مي‌شود

ما در بازي‌هاي‌مان کاملا صلابت داشته ‌‌ايم. معتقدم در هر 5 بازي گذشته بهتر از حريفان‌مان بوديم. البته نقايصي داريم که بايد برطرف شود که همانطور که گفتم يکي از آنها خوردن گل از راه دور است. در گل زدن هم مشکل داريم و موقعيت‌هاي زيادي را هدر مي‌دهيم. تا آخر همين هفته مهاجم برزيلي‌مان اضافه مي‌شود و اميدوارم بتوانيم خيلي زود کارهاي مربوط به بازي‌اش را انجام دهيم و او را در اختيار داشته باشيم. اميدوارم داسيلواي برزيلي بتواند مشکل‌مان در خط حمله را برطرف کند.

هرگز نگفتم مي‌روم و کم نياورده‌ام

من نگفتم مي‌روم. اصلا به اين نکته که اگر شرايط اينطور باشد نمي‌توانم هم اشاره‌اي نکردم. هرگز چنين حرفي نمي‌زنم. مربي‌اي که چنين حرفي بزند و به چنين جايي برسد بهتر است يک دقيقه هم معطل نکند و برود. من کاملا به تيمم ايمان دارم و نقاط اميدوار کننده اي زيادي در آن مي‌بينم. بازيکنان خوب و جواني داريم که به تدريج وارد ترکيب تيم مي‌شوند و حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند. من هم با قدرت به کارم ادامه مي دهم.

بازي با مدعيان سخت است اما ما هم مدعي مي‌شويم

بازي سختي در هفته آينده داريم. تراکتورسازي صدرنشين ليگ است. من از اين بازي استقبال مي‌کنم. بازي با تيم هاي مدعي و صدرنشين انگيزه بازيکنانم را بالا مي‌برد. در 4 بازي آينده با تيم هاي سختي ديدار مي‌کنيم و بايد تمام تلاش مان را در زمين بکار ببريم تا به نتيجه دلخواه برسيم و حق اشتباه نداريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها