کد خبر: ۲۴۵۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۰
"تیری جونز"، کشیش هتاک آمریکایی که در ماه مارس دست به سوزاندن نسخه‌ای از کلام‌الله مجید زد، خود را به عنوان یکی از کاندیداهای حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای رقابت درون حزبی با هدف شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 معرفی کرده است.
به گزارش فارس به نقل از نیوزر، "تیری جونز"، کشیش هتاک آمریکایی که در ماه مارس دست به سوزاندن نسخه‌ای از کلام‌الله مجید زد، خود را به عنوان یکی از کاندیداهای حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای رقابت درون حزبی با هدف شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 معرفی کرده است.
 
نیوزر که از رقابت‌های انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه به منزله یک نمایش واقعی یاد کرده است در تشریح برنامه‌های انتخاباتی این کشیش هتاک آمریکایی نوشت: "وی اعلام کرده است که اهم برنامه‌های وی عبارتند از اخراج مهاجرین غیرقانونی، کاهش مالیات بر شرکت‌ها و بازگرداندن سربازان آمریکایی به خانه تا زمانی است که اقتصاد آمریکا سر و سامان بگیرد."
 
جونز که برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی جمهوری‌خواهان به شدت نیازمند پول است از حامیان خویش تقاضای کمک کرده و خواسته است تا وی را در راه "ایستادن در مقابل اسلام رادیکال" یاری کنند!
 
وی همچنین اعلام کرده از آن رو در انتخابات شرکت می‌کند که دیگر کاندیداها را منصف نمی‌داند!
 
کلیسای این کشیش هتاک آمریکایی که احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان را جریحه‌دار کرد، در حدود 50 مراجعه‌کننده دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها