کد خبر: ۲۴۵۷۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۰

جريده اينترنتي «خبرگزاري دانشجو»، از تمام وبلاگنويسان براي حضور در نمايشگاه و بازديد از غرفه اين خبرگزاري دعوت به عمل آورده و از آنان دعوت مي كند با نوشتن حواشي،‌ يادداشت و يا خلق هر گونه اثر وبلاگي در اين مسابقه شركت كنند.

جريده اينترنتي «خبرگزاري دانشجو»، نمايشگاه مطبوعات به عنوان يك برنامه سالانه با حضور نمايندگان رسانه‌هاي مختلف از جمله مطبوعات و خبرگزاري‌ها در حال برگزاري است.
 
از آنجا كه بيشتر بازديدكنندگان اين نمايشگاه را اهالي رسانه و علاقه‌مندان به كار رسانه‌اي تشكيل داده و بخش عمده‌اي از آنها به انتشار نظرات و نوشته‌هاي خود در فضاي مجازي از جمله شبكه‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌ها اقدام مي كنند، جريده اينترنتي «خبرگزاري دانشجو» بر آن  شد تا مسابقه وبلاگنوسي با عنوان «نمايشگاه مطبوعات از دريچه وبلاگ» را طراحي و اجرا كند.
 
جرئيات مسابقه
 
جريده اينترنتي «خبرگزاري دانشجو»، از تمام وبلاگنويسان جهت حضور در نمايشگاه و بازديد از غرفه اين خبرگزاري دعوت به عمل مي‌آورد و در كنار آن از تمامي علاقه‌مندان به وبلاگنويسي دعوت مي كند تا يا نوشتن حواشي،‌ي ادداشت، و يا خلق هر گونه اثر وبلاگي در اين مسابقه شركت كنند.
 
چگونگي شركت در مسابقه وبلاگ نويسي « نمايشگاه مطبوعات از دريچه وبلاگ»
 
وبلاگ نويسان علاقه‌مند به شركت در اين مسابقه مي‌توانند با مراجعه به غرفه «خبرگزاري دانشجو» در نمايشگاه مطبوعات و يا ارسال نام وبلاگ و مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگي، ايميل و شماره تماس، به ايميل 22k1388@gmail.com اقدام به ثبت نام وبلاگ خود كنند.
 
همه مطالب منعکس خواهد شد
 
لینک و تولیدات همه وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه وبلاگنویسی «نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ»در  جریده اینترنتی «خبرگزاری دانشجو» به همراه لینک وبلاگ نویسنده اثر درج خواهد شد.
 
نحوه تعيين منتخبان
 
شركت‌كنندگان در مسابقه وبلاگنويسي « نمايشگاه مطبوعات از دريچه وبلاگ» طي جلسه‌اي كه بعد از اتمام ايام برگزاري اين نمايشگاه برگزار خواهد شد،‌ اقدام به انتخاب آثار برتر از ميان نوشته‌هاي خود مي كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها