کد خبر: ۲۴۵۷۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، یونس شاکری در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی فردا با پرسپولیس گفت: تیم ما برعکس تیم پرسپولیس که وضعیت خوبی ندارد ، شرایط خوبی دارد و در بازی فردا با پرسپولیس برای پیروزی به میدان میرویم. تیم ما به جز بازی اول که به دلیل عدم هماهنگی خوب نبودیم در بقیه بازی ها با هماهنگی بیشتر بازی کردیم و توانستیم رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

وی در مورد تیم پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس امسال یکی از بدترین شرایطش را پشت سر میگذارد و بازیکنان محروم و مصدوم زیادی دارد و امسال اگرمن در پرسپولیس بودم کارم برای قرار گرفتن در ترکیب راحت تر بود. شرایط پارسال با امسال متفاوت بود و بازیکنان خوب زیادی در خط حمله پرسپولیس بود و من هم نتوانستم زیاد در ترکیب این تیم قرار بگیرم. من با توجه به شرایطی که در این تیم داشتم با تصمیم خودم از پرسپولیس جدا شدم.

شاکری در پایان در مورد احتمال گلزنی به پرسپولیس اظهار داشت: هر بازیکنی که در برابر پرسپولیس بازی میکند ، انگیزه زیادی برای گلزنی به این تیم دارد و من هم با توجه به این که قبلا هم در این تیم بودم انگیزه زیادی دارم ولی اگر به این تیم گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها