کد خبر: ۲۴۵۷۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، نصرت ایراندوست سرمربی کهنه کار ملوان انزلی پس از پیروزی هفته گذشته مقابل پرسپولیس فردا در یک بازی حساس مقابل راه‌آهن قرار خواهد گرفت. او در نشست مطبوعاتی امروز خیلی کوتاه از این بازی گفت.

خلاصه حرف های ایراندوست را بخوانید:

*راه آهن یکی از تیم‌های قدیمی در فوتبال کشور است و ما همواره با این تیم مسابقه‌های خوبی را برگزار کردیم و در مورد بازی فردا هم باید بگویم که هر دو تیم رقابت سختی را خواهند داشت.

*با توجه به آنالیزی که از تیم راه آهن در بازی‌های گذشته انجام داده‌ایم می‌دانیم که آن‌ها بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و تیم خوبی را در فصل پیش رو بسته‌اند اما ملوان هم شرایطش روز به روز بهتر می‌شود و می‌تواند یک رقیب جدی برای هر تیمی باشد.

*در این دیدار محرومی نداریم اما ایمان صادقی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران ممکن است به بازی فردا نرسد هرچند او را با خود به تهران آورده‌ایم.

*همیشه بردن تیم‌های بزرگ تبعاتی را نیز به همراه دارد. اما ما پیوسته در تمرین‌های هفته گذشته خود به بازیکنان یادآور شدیم که به روزهای گذشته فکر نکنند و بدانند که هر بازی برای ما در لیگ برتر حکم فینال را دارد.

در حاشیه:
یک خبرنگار به ایراندوست گفت برخلاف مدعای او که گفته بود بازیکنانی که از ملوان جدا شده اند، از جدایی شان ناراحتند، آنها گفته اند چنین چیزی صحت ندارد. ایراندوست هم در پاسخ به این خبرنگار گفت: بگذارید هر چه می خواهند بگویند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها