کد خبر: ۲۴۴۹۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم ملوان گفت: «وقتی ما گل دوم را خوردیم کمی عقب کشیدیم چون پرسپولیس تیم بزرگی است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهرداد اولادی در خصوص پیروزی ملوان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «بازی خوبی بود. بچه ها تلاش زیادی کردند و شایستگی کسب این پیروزی را داشتیم. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. امیدارم در بازی های بعدی تلاشمان را بیشتر کنیم.»

 

وی افزود: «باید بگویم که ما در زمین خودمان خوب بازی کردیم و گل زودهنگامی که زدیم شیرازه پرسپولیس را به هم ریخت. خوشحالم که شرمنده هواداران‌مان نشدیم و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر در بازی‌های آینده بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.»

 

مهاجم ملوان درباره عملکرد پرسپولیس گفت: «پرسپولیس هم در این بازی خوب کار کرد. آنها پا به پای ما کار کردند. البته وقتی ما گل دوم را زدیم کمی عقب کشیدیم چون پرسپولیس تیم بزرگی است.»

 

اولادی درباره اینکه قبل از بازی به سمت دایی رفت گفت: «وظیفه ام بود به سمت دایی بروم. او بزرگ من است و هیچ مشکلی با هم نداریم. وظیفه ام ایجاب می کرد که رخصت بگیرم.»

 

اولادی درباره صحبت‌‌هایش با بازیکنان پرسپولیس در این دیدار گفت: «بازیکنان پرسپولیس از دوستان قدیمی من هستند که هم با هم خوش و بش می‌کردیم و هم رقابت و مشکل خاصی با هم نداریم.»

 

وی درباره انجام شادی پس از گلش اظهار داشت: «این شادی نبود و به احترام پرسپولیس شادی نکردم. فقط به سمت پزشک تیم‌مان دویدم چرا که او برای من زحمت زیادی کشیده بود و زانوی مصدوم مرا مداوا کرد تا به این بازی برسم و به همین دلیل به سمت وی دویدم تا تشکر کنم. شما بهتر می‌دانید که خوشحالی من بعد از گل پشتک زدن است. البته بعد از گل مازیار زارع به من فن کشتی زد و آن هم به دلیل خوشحالی همه بود. امیدوارم این خوشحالی تداوم داشته باشد.»

 

اولادی در پایان گفت: «باز هم درگذشت دوست خوبم مهدی نفر را به خانواده وی تسلیت می‌گویم و گلم را به او اهدا می کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها