کد خبر: ۲۴۴۴۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سپاهان عنوان کرد: سپاهان واقعا یک باشگاه با ساختار است و لقب باشگاه برازنده آن است. کرانچار نیز یکی از بهترین مربیانی است که تا به حال به ایران آمده و این شکست چیزی از شایستگی این تیم کم نمی‌کند. اخراج بازیکن سپاهان هر چند ما دو بر صفر جلو بودیم اما تاثیر مستقیمی بر پیروزی ما داشت.
به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: در دو سال گذشته بارها از سپاهان پیش افتاده بودیم اما آنها توانسته بودند این عقب‌افتادگی را جبران کنند. این بار موفق شدیم به لطف خدا و همت بچه‌ها از این کار جلوگیری کنیم. به بازیکنانم تذکر دادم که وقتی بازیکن حریف اخراج می‌شود شأن تیم مقابل را حفظ کنند و به آن تیم احترام بگذارند. اصول اخلاقی در تیم ما باید رعایت شود.
سرمربی نفت تهران عنوان کرد: به تیم داوران هم اعلام کرده‌‌ایم که می‌خواهیم به تصمیمات آنها احترام بگذاریم و هیچ اعتراضی نکنیم. باید دست به دست هم دهیم و به داوران احترام بگذاریم تا حواشی و مشکلات در این زمینه کمتر شود
منصوریان در پایان ضمن تقدیر مجدد از سرمربی سپاهان تصریح کرد: کرانچار مربی بزرگی است و وقتی بین دو نیمه با او قدم می‌زدم از او چیزهایی یاد گرفتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها