کد خبر: ۲۴۴۳۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
بر اساس آنچه که سرمربی پرسپولیس در جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح کرد، وی مشکل اصلی تیمش را در مرکز میدان می بیند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، سرویس ورزشی جام نیوز، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر دیروز یک میهمان ویژه داشت و آن کسی نبود جز علی دایی.

 

سرمربی پرسپولیس با حضور در این نشست مشکلات تیمش را برای اعضا بازگو کرد و ازآنها خواست نهایت همکاری را برای برآورده کردن خواسته هایش داشته باشند.

 

مهمترین خواسته دایی جذب یک هافبک طراح خارجی طراز اول بود که در خصوص آن اصرار شدیدی داشت.

 

دایی با مشورتی که با دستیاران خود داشته به این نتیجه رسیده که پرسپولیس در مرکز میدان از هافبکی که بتواند توپ را در کنترل خود درآورده و تیم را رو به جلو حرکت دهد، محروم است و در فصل نقل و انتقالات نیز بازیکن داخلی ایده آل در این پست پیدا نکرد.

 

در این جلسه دایی چهار گزینه از کشورهای مختلف به اعضای هیات مدیره معرفی کرد و گفت: «قیمت این بازیکنان کمی بالاست، اما برای اینکه تیمش در سه جام موفق باشد نیاز به جذب یکی از آنها دارد.»

 

البته دایی نامی از بازیکنان مذکور نبرد، اما تاکید کرد که با مدیر برنامه های آنها در ارتباط است و اگر هیات مدیره باشگاه قبول کند به زودی برای جذب یکی از این چهار گزینه اقدام خواهد کرد.

 

اعضای هیات مدیره با این درخواست علی دایی موافقت کردند و به او اطمینان دادند که هر بازیکنی که بخواهد باشگاه مکلف است برای جذب او اقدام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها