کد خبر: ۲۴۳۸۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی دایی منصفانه قضاوت کند؛ او کلاهش را قاضی کند و به این پرسش جواب دهد که چرا بازیکنی مثل محمدرضا خلعتبری پارسال در پرسپولیس تا حد یک بازیکن معمولی افول کرده بود اما همین بازیکن در سپاهان با هدایت کرانچار به یکی از ارکان تیمش تبدیل می‌شود و گل می‌زند و پاس گل می‌دهد.

این اتفاق درباره محسن مسلمان هم به شکل دیگری تکرار می‌شود. هنوز از یاد نبرده‌ایم که محسن مسلمان فصل گذشته در پرسپولیس تا چه حد نزول کرده بود و عملا یک نیمکت‌نشین محسوب می‌شد اما همین بازیکن در ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس بی‌تردید جزو بهترین بازیکنان زمین بود و لابد علی دایی پیش خودش حسرت خورده که این هافبک باهوش، خوش‌استیل و تکنیکی را از دست داده و جای یک بازیکن بازیساز مثل او در پرسپولیس خالی است. برای مسلمان چه اتفاقی رخ می‌دهد که در ذوب‌آهن می‌درخشد اما وقتی شاگرد دایی می‌شود تا حد نیمکت‌نشینی افول می‌کند.

می‌توان این بحث را به رضا نوروزی هم تعمیم داد. بازیکنی که در تیم‌های دیگر آقای گل می‌شود و خوب گل می‌زند تا جایی که چشم دایی را می گیرد و او را به پرسپولیس می‌آورد اما در این تیم به یک بازیکن معمولی بدل می‌شود. رضا نوروزی در 3 بازی این فصل حتی یک ضربه خطرناک به سمت دروازه نداشته است. او در بازی با ذوب‌آهن حتی صاحب یک موقعیت خطرناک نشد.

داستان بازیکنانی که در پرسپولیس افول کردند و در تیم‌های دیگر احیا شدند درخصوص غلامرضا رضایی هم تکرار شده است. حال علی دایی پاسخ دهد که آیا در بازی گرفتن از بازیکنان مشکلی هست که آنها به محض جدا شدن از پرسپولیس و دایی می‌درخشند یا علی دایی می‌خواهد صورت مساله را عوض کند و ریشه مشکل را در جای دیگری بیابد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها