کد خبر: ۲۴۳۶۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان برزیلی تیم پرسپولیس هنوز از شرایط مالی تیمش دلخور است: «اگر این روند ادامه پیدا کند من و سایر بازیکنان مجبوریم تصمیم دیگری بگیریم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، نیلسون کوره آ پس از درخشش در بازی با ذوب آهن در خصوص این بازی و مسائل دیگر پاسخگوی سوالات شد.

 

* در دیدار با ذوب آهن تو بهترین بودی نظرت را درباره این بازی بگو.

- در این باره قلبم خوشحال و مغزم ناراحت. لازم می دانم قبل از هر چیز مرگ دوست خوبم مهدی نفر را به خانواده اش تسلیم بگویم. او بعد از اینکه یک خبرنگار حرفه ای بود، دوست صمیمی من به شمار می رفت. در روزهای شاد و غمگین او را در تمرینات می دیدم و وقتی شنیدم که او فوت کرده شوکه شدم. ناراحتی من زمانی بیشتر شد که فهمیدم او یک پسربچه 8 ساله دارد.

 

* در مورد بازی هم صحبت می کنید؟

- بازی را در سه فاکتور می گویم، استفاده از تک موقعیتی که داشتیم و نهایت استفاده را بردیم. خوب دفاع کردیم و حریف نتوانست گلی به ثمر برساند. فاکتور سوم اینکه بی نهایت خوش شانس بودیم.

 

* همه کارشناسان معتقدند ذوب آهن بهتر از پرسپولیس بازی کرد نظر تو چیست؟

- بازیکنان ذوب آهن از نظر دوندگی عالی بودند. اگر آنها بتوانند در همه بازی ها به این شکل حریف خود را تحت فشار قرار دهند حتی می توانند قهرمان شوند. من با یحیی گل محمدی کار کرده ام و خوب می دانم که او تفکرات هجومی دارد. این برد برای ما خیلی شیرین بود و آن را با مهدی نفر و خانواده اش تقدیم می کنیم. امیدوارم هر چه زودتر به جایگاه واقعی مان که بالای جدول است برسیم.

 

* رابطه تو با سوشا مکانی چطور است؟

- با سوشا رابطه خیلی خوبی داریم. اول بازی هم دیدید که با هم آمدیم به زمین، البته من با همه رقبای قبلی ام رابطه صمیمی داشتیم، اما اینکه کدام یک بازی کنیم تصمیم علی دایی است.

 

* در جریان بازی درگیری لفظی و محسن بنگر پیش آمد، قضیه چه بود؟

- به نظر من این جور اتفاقات در فوتبال طبیعی است. این دعواها فقط برای داخل چمن است و در بیرون زمین همه چیز روال عادی خودش را طی می کند. فصل پیش هم مشابه چنین اتفاقی بین من رضا حقیقی پیش آمد، اما در نهایت همه دیدند ما چقدر با هم رفیق هستیم. این درگیری برای این بود که از حریف گلی دریاف نکنیم. بعد از مسابقه رفتار من و محسن مثل همیشه عادی بود این اتفاقات هیجان بازی است.

 

* الان فکر تو معطوف به تمرین است یا هنوز مشکلات مالی ادامه دارد؟

- در هفته گذشته ما تعهدات جدیدی از مدیریت باشگاه گرفتیم، امیدوارم آنها به آخرین وعده هایی که دادند عمل کنند. اگر این روند ادامه پیدا کند من و سایر بازیکنان مجبوریم تصمیم دیگری بگیریم. در حال حاضر به خاطر هواداران و علی دایی بازی می کنیم، اما توقع داریم باشگاه و اسپانسر به تعهدات خود عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها