کد خبر: ۲۴۳۶۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
مسئول مذاکره کننده از سوی فدراسیون فوتبال ایران با کی روش گفت: حضور رسمی من در مذاکرات مهم نیست و می توان از پشت پرده کارها را انجام داد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، عباس ترابیان که تاکنون به عنوان مذاکره کننده ارشد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش مطرح بود، از روند این مذاکرات کنار گذاشته شد. قرار است از این پس این خود کفاشیان با سرمربی تیم ملی ایران به گفتگو بنشیند.

 

نکته حائض اهمیت اینجاست که حذف ترابیان از روند مذاکرات به درخواست کی روش بوده و کفاشیان نیز با آن موافقت کرده است.

 

ترابیان در این خصوص گفت: «تمایلی ندارم در این باره صحبت کنم. امیدوارم هر کاری که به نفع فوتبال ایران است، صورت گیرد.»

 

ترابیان این بحث که کی روش خواهان کنار گذاشته شدن او از تیم مذاکره کننده را داشته، قبول ندارد: «ایشان یک طرف مذاکره هستند و طرف دیگر فدراسیون فوتبال یک کشور. آقای کی روش نمی تواند بگوید چه کسی باید با ایشان مذاکره کند. از طرف دیگر این کارها آن قدر برای من جذابیت ندارد که بخواهم دنبالش بروم.»

 

ترابیان در بخش پایانی صحبت هایش عنوان داشت: «حضور رسمی در مذاکرات چندان مهم نیست. حالا اگر هم قرار باشد کمکی از سوی من به فدراسیون فوتبال صورت گیرد، می توان این کار را از پشت پرده انجام داد.»

 

گفتنی است کی روش توسط ترابیان به فوتبال ایران آمد اما خیلی زود با او به مشکل خورد تا جایی که ترابیان را از سرپرستی تیم ملی در همان زمان کنار گذاشت.

 

کی روش هم اکنون در امارات است و به محض بازگشت به تهران مذاکرانش با کفاشیان را برای تمدید قرارداد از سر می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها