کد خبر: ۲۴۳۵۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی منچستریونایتد همانطور که قبلاً گفته بود قصد ندارد از مهاجم گلزن تیمش در دیدار امروز (شنبه) مقابل سوانزی استفاده کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فصل جدید لیگ برتر انگلیس بعدازظهر امروز (شنبه) با انجام دیدار منچستریونایتد - سوانزی شروع خواهد شد. در آستانه این بازی خبر می‌رسد که لوئیز فن‌خال که پیش از این عنوان کرده بود روبین فن‌پرسی به دلیل نداشتن آمادگی لازم در نخستین دیدار فصل جدید به میدان نخواهد رفت، همچنان روی حرفش ایستاده تا نشان دهد حتی با هموطن خود هم تعارف ندارد.

لوئیز فن‌خال در آستانه دیدار شاگردانش مقابل سوانزی در پاسخ به این پرسش که «آیا روبین فن‌پرسی در این بازی ترکیب منچستریونایتد قرار خواهد گرفت؟»، گفت: نه، روبین اصلاً شانسی برای بازی مقابل سوانزی ندارد. او همچنان نیاز به تمرین دارد.

وی پیش از این گفته بود: «می‌دانم که فن‌پرسی تمایل دارد در هر بازی به میدان برود ولی 30 بازیکن دیگر تیم هم چنین نظری دارند. بازیکنان باید تمرین کنند تا به شرایط بازی برسند و فن‌پرسی هم از این قاعده مستثنی نیست».

مهاجم هلندی سرخپوشان منچستر فصل گذشته به همراه وین رونی بهترین گلزنان این تیم بودند. این دو بازیکن هر کدام 19 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساندند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که در این بازی لوک شاو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، تصریح کرد: در تور پیش‌فصل خودمان در آمریکا از ریک جیمز و اشلی یانگ در پست مدافع چپ استفاده کردیم و نگرانی از بابت غیبت لوک شاو نداریم.

لیست مصدومان منچستریونایتد عبارتند از؛ سم جانستون، آنتونیو والنسیا، جانی اوانس، دنی ولبک و لوک شاو.

شیاطین سرخ ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای سوانزی هستند، دیداری که اولین تجربه مربیگری لوئیز فن‌خال در لیگ برتر انگلیس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها