کد خبر: ۲۴۳۵۵۶
زمان انتشار: ۰۸:۰۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

استقلال در دیدار مقابل سپاهان شکست خورد. دیداری که بسیاری از آن به عنوان فینال لیگ چهاردهم نام می‌بردند ولی آبی‌پوشان که طی دیدارهای قبلی 6 امتیاز کسب کرده بودند، ضعیف ظاهر شدند تا سپاهان در سومین بازی خود نیز به برتری برسد و 9 امتیازی شود. در این دیدار بازیکنان زیادی در ترکیب استقلال حضور داشتند که سابق بر این پیراهن تیم سپاهان را بر تن کرده بودند. قابل پیش‌بینی بود که این نفرات با مشکلاتی از سوی هواداران سپاهان روبه‌رو شوند. البته امید ابراهیمی در رأس این حواشی بود.

گوش‌هایی که نباید می‌شنید!

یکی از اعضای کادرفنی استقلال در مورد توهین‌هایی که به امید ابراهیمی از سوی سکوهای ورزشگاه شد می‌گوید: ما تصور می‌کردیم با چنین مشکلی روبه‌رو باشیم و به همین دلیل امیر قلعه‌نوعی شب قبل از بازی جلسه‌ای با بازیکنان داشت و توصیه‌های لازم را به آنها گوشزد کرد. اما وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم، هواداران سپاهان حسابی ابراهیمی را تشویق کردند و هافبک دفاعی استقلال هم چند باری به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. در این لحظات قلعه‌نوعی خوشحال بود که هواداران سپاهان چقدر حرفه‌ای هستند ولی نمی‌دانیم با شروع بازی چه اتفاقی افتاد که رفتار هواداران تغییر کرد. به خصوص پس از گل اول سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها به ابراهیمی شد. به همین دلیل سرمربی تیم هافبک دفاعی را نزد خود فرا خواند و از او خواست گوش‌هایش هیچ صدایی را نشنود و ذهن خود را روی کارهای تاکتیکی معطوف کند. این عضو کادرفنی استقلال می‌پرسد که چطور ابتدا هواداران ابراهیمی را تشویق می‌کنند ولی پس از چند دقیقه روال عوض می‌شود و به این بازیکن توهین می‌شود؟ به نظر شما این اتفاقات در حالت طبیعی و خودجوش رخ می‌دهد؟

هجوم خلیلیان به سمت ابراهیمی

این عضو کادرفنی استقلال می‌گوید: پس از پایان بازی قلعه‌نوعی با وجود اینکه از شکست دلخور و ناراحت بود به سمت کرانچار رفت و به او تبریک گفت. همچنین از بازیکنان تیم خواست با حریف دست بدهند، اما نکته‌ای که برای ما تعجب‌آور بود، هجوم مدیرعامل سپاهان به سمت ابراهیمی بود. خلیلیان که منتظر پایان مسابقه بود، آنچنان سریع به سمت ابراهیمی دوید که همه متعجب شدند. این رفتار از مدیرعامل سپاهان بعید است. ابراهیمی بازیکن جوانی است و امکان داشت در مواجهه با این رفتار، واکنش تندی نشان دهد و خلیلیان به این امر بی‌توجه بود.

مربی استقلال در پاسخ به این سئوال که خلیلیان به ابراهیمی چه می‌گفت، ادامه می‌دهد: ما از صحنه دور بودیم ولی بازیکنان می‌گویند که او با دست به سینه ابراهیمی می‌کوبید و می‌گفت: چرا جان مادرت قسم خوردی که در سپاهان می‌مانی و دیگر جواب تماس من را ندادی؟ دیگر قسم نخور. از دست تو خیلی ناراحت هستم. قلعه‌نوعی پس از اطلاع از این برخورد خیلی ناراحت بود و به کادرفنی گفت: مگر ابراهیمی گناه کرده که این طور مواخذه شود؟ او بازیکن آزاد بود و حق داشت برای آینده فوتبالی‌اش تصمیم بگیرد.

ابراهیمی به دنبال خلیلیان

این عضو کادرفنی ادامه می‌دهد: ابراهیمی پس از حضور در رختکن آنقدر از رفتار مدیرعامل سپاهان ناراحت بود بود که نمی‌توانست خود را کنترل کند. به همین دلیل تصمیم گرفت به رختکن سپاهان برود و با خلیلیان حرف بزند. اما با توجه به جوانی این بازیکن سعی کردیم او را آرام کنیم تا اتفاق بدی رخ ندهد. در نهایت ابراهیمی پس از کمی استراحت گفت که می‌خواهد با مدیرعامل سپاهان منطقی حرف بزند و به همین دلیل به رختکن حریف رفت. شاید جالب باشد که بدانید او در ابتدای حضور در رختکن حریف به همبازی ‌های سابق خود بابت کسب پیروزی تبریک گفت ولی وقتی متوجه شد خلیلیان از ورزشگاه خارج شده از همه عذرخواهی کرد و با رفتاری مناسب به رختکن تیم برگشت. رفتار او که در همین جوانی پخته عمل کرد برای قلعه‌نوعی خیلی ارزشمند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها