کد خبر: ۲۴۳۴۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
کمال کامیابی‌‌نیا در خصوص پیروزی تیم فوتبال نفت تهران مقابل استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است و در حالی که در اواخر بازی گل مساوی را خوردیم اما در لحظات پایانی گل برتری را زدیم و پیروز از اهواز برگشتیم و این در حالی است که می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: البته هوا بسیار گرم بود به طوری که داور در دقیقه 30 دو دقیقه به بازیکنان استراحت داد تا آبی‌ بنوشند و فکر می‌کنم این ایده خوبی بود که برای اولین بار در لیگ ما اجرا شد.
بازیکن تیم نفت تهران درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند، اظهار داشت: من از عقب به جلوی تیم اضافه شدم و کار تیمی خوب وحید امیری را با شوتی که زدم تمام کردم.
کامیابی‌نیا درباره اینکه چرا در فوتبال ایران شوت زدن کم دیده می‌شود، تصریح کرد: شرایط زمین بازیکن به گونه‌ای است که بازیکنان کمتر شوت می‌زنند اما باید این را در نظر گرفت که فضای بازیکنان هم در بازی کم است هر چند که به نظرم فوتبالیست‌های ما باید بر روی شوت‌ زدن کار کنند و گل دوم ما هم توسط ویکروم به ثمر رسید آن هم از روی شوت بود. امیدوارم که بردهای ما ادامه‌دار باشد.
وی درباره دیدار این هفته نفت تهران مقابل سپاهان اظهار داشت: برای سپاهان در تهران یک سوپرایز داریم که آن را در بازی رو می‌کنیم. هدف ما بردن سپاهان است و منصوریان بلد است که چگونه مقابل تیم‌های بزرگ قرار بگیرد. فکر می‌کنم بازیکنان خوبی از ما جدا شدند و در هفته اول و دوم لیگ برتر هم بدشانس بودیم و گل‌های اتفاقی می‌خوردیم اما از این هفته نفت قدرتمند را خواهید داد.
کامیابی‌نیا در پایان درگذشت مهدی نفر را به جامعه رسانه‌ای ایران تسلیت گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها