کد خبر: ۲۴۳۴۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، تعلیق هفته اول مسابقات لیگ دسته دو اسپانیا ادامه بحران بزرگی بود که در هفته های اخیر گریبان فوتبال اسپانیا را گرفته است. داستان از جایی آغاز شد که مورسیا به دلیل ناتوانی مالی از سوی سازمان لیگ اسپانیا به سقوط به لیگ دسته سه اسپانیا محکوم شد.

از ماه می ، سازمان لیگ اسپانیا در جلسه سالانه خود به این نتیجه رسیده بود که باشگاه هایی که توان مالی لازم برای تامین اعتبار مشخص شده از سوی این نهاد را ندارند، به سقوط به یک دسته پائین تر محکوم می شوند.بدین ترتیب مورسیا به دسته سه سقوط کرد و میراندا دسته دومی شد.

اما هفته گذشته آندرس سانچز ، قاضی دادگستری این حکم را مردود اعلام کرد و دستور داد تا مورسیا فصل آینده در لیگ دسته دو بازی کند.بدین ترتیب هیچ بعید نیست که لیگ دسته دوی اسپانیا از 22 تیمه بودن به 23 تیمه شدن تغییر شرایط بدهد.

در شرایط فعلی هیچ کاری از دست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اسپانیا بر نمی آید. حکم بازگشت مورسیا به لالیگا لازم الاجراست. فدراسیون فوتبال اسپانیا دوست ندارد که لیگ دسته دو را 23 (یا 24 تیمی) کند. این روزها جلسات مداوم برای تصمیم گیری در این باره در سازمان لیگ اسپانیا برگزار می شوند و به نظر می رسد که ظرف ده روز آینده تصمیم نهایی اعلام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها