کد خبر: ۲۴۳۴۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
هادی عقیلی در مورد بازی با استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: قبل از بازی هم گفته بودم امیدوارم بازی طوری باشد که از نظر کیفی همه راضی باشند. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در تمام دقایق بازی سوار بر بازی بود. ما نه تنها به استقلالی ها موقعیت ندادیم بلکه موقعیتهای زیادی خلق کردیم و من فکر می کنم در مجموع بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و توانستیم به موفقیت برسیم.
مدافع سپاهان در ادامه در مورد بحثهایی که در مورد داوری پیش آمده گفت: در مورد داوری من نمی توانم صحبت کنم چرا که هم حرفه ای نیست و هم قانونی در لیگ خودمان آمده که نمی شود در مورد داوری اظهار نظر کرد. اما من یک نکته هست که باید بگویم که خود استقلالی ها هم به آن واقف هستند و آن این است که اصلاً داوری نمی توانست جلوی سپاهان را برای پیروزی بگیرد و تاثیری در پیروزی سپاهان نداشت،ما چه قبل از پنالتی و چه بعد از پنالتی موقعیتهای خیلی خوبی داشتیم و این بی انصافی است که فشارها را به سمت آقای فغانی ببریم سپاهان روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و من فکر می کنم به اهدافی که داشتیم رسیدیم.
مدافع سپاهان در پایان در مورد شرایط خوب سپاهان گفت: ما انگیزه خیلی زیادی داریم،سال قبل نتوانستیم به اهدافمان برسیم و متاسفانه به سهمیه آسیا هم که هدف دوم ما بود نرسیدیم چرا که برای تیمهایی مثل سپاهان قهرمانی هدف اول است. اما امسال تمام تلاشمان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم و من فکر می کنم آسیا هم دوست دارد تا تیم قدرتمندی مثل سپاهان را همیشه در رقابتها ببیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها