کد خبر: ۲۴۳۲۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،مدافع تیم فوتبال استقلال کماکان اعتقاد دارد که پنالتی سپاهان درست نبود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط بازی مقابل سپاهان اصفهان صحبت هایی انجام داده که به شرح ذیل است:

* از بازی مقابل سپاهان شروع کنیم، بازی را چطور دیدید؟

- به نظرم ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی توانستیم یک گل بسیار زیبا به ثمر برسانیم. تا زمانی هم که گل زده بودیم سوار بر بازی بودیم ولی آن پنالتی تمرکز تیم ما را بهم ریخت.

* درباره آن پنالتی صحبت کنید.

- در آن صحنه توپ به دست من برخورد نکرد و فکر می کنم داور دچار اشتباه شد. فکر می کنم اگر آن پنالتی را داور نمی گرفت ما در بازی با سپاهان می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

* یکی از کارشناسان داوری گفته شما بعد از بازی اعلام کردید که توپ به ناخن شما برخورد کرده است.

- بله من این صحبت را کردم توپ به ناخن من برخورد کرد و فکر نمی کردم که ناخن هم جزو خطاها محسوب می شود. باید بگویم داور در این صحنه خیلی سختگیرانه عمل کرد.

* استقلال را در این بازی چطور دیدید؟

- ما در این بازی خوب عمل کردیم و با آنکه دو نفر از بهترین بازیکنان خود را در خط دفاع در اختیار نداریم مقابل تیم خوب سپاهان عالی ظاهر شدیم. درست است که ما سه گل خوردیم ولی گل های دوم و سوم را در زمانی که در حمله بودیم دریافت کردیم و سپاهان توانست در ضدحملات به برتری برسد.

* فاصله تان با سایر رقبا بیشتر شد.

- الان نمی توان درباره تیم های بالای جدول صحبت کرد چون فقط سه هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ راه زیادی مانده ما این بازی را به فراموشی سپرده ایم و خود را برای دیدار مقابل سایپا آماده خواهیم کرد.

* جو ورزشگاه فولادشهر چطور بود؟

- فکر می کنم جو ورزشگاه هات نسبت به قبل بهتر شده است. درست است که برخی شعارها علیه برخی از بازیکنان ما داده شد، ولی در کل نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که هواداران در ورزشگاه از بازی لذت ببرند.

* سه شنبه به مصاف سایپا خواهید.

- بازی سختی است. سایپا نتوانسته در سه هفته اول امتیازات لازم را جمع آوری کند و در دید ار مقابل ما برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می آید ولی ما باید در این دیدار خانگی سه امتیاز را کسب کنیم.

* قبل از بازی مقابل سپاهان گفته بودی دوست داری گلزنی کنی که محقق نشد.

- بله خیلی دوست داشتم گلزنی کنم که متاسفانه این امر اتفاق نیفتاد تلاش می کنم در بازی با سایپا اگر هم گلزنی نکردم تلاش کنم استقلال در این دیدار به پیروزی برسد.

* از تماشاگران استقلال چه انتظاری داری؟

-  از آنها می خواهم ما را همچون سه دیدار قبلی حمایت کنند تا بتوانیم در کنار آنها مقابل سایپا به یک پیروزی خوب برسیم و دوباره به صدر جدول نزدیک تر شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها