کد خبر: ۲۴۳۲۰۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

کارلوس کی روش نزدیک به 10 روز است که در دوبی به سر می‌برد. معلوم نیست چرا نمی‌آید ایران و کارش را شروع نمی‌کند اما این طور که فدراسیون‌نشین‌ها می‌گویند او می‌خواهد شهریورماه دوباره مرخصی بگیرد. کفاشیان رئیس فدراسیون اما نمی‌خواهد کی‌روش پس از امضای قراردادش دوباره برود مرخصی، پس منتظر است که او همه کارهای عقب افتاده‌اش در خارج از کشور را انجام بدهد و بعد بیاید قراردادش را امضا و بلافاصله کارش را شروع کند. با این وصف احتمال می‌رود که تا شهریورماه خبری از عقد قرارداد نباشد.

کفاشیان می‌گوید: شهریورماه تیم‌ملی اردو ندارد. کی‌روش هم اگر بیاید دوباره می‌رود مرخصی. من می‌خواهم او بیاید و بلافاصله بعد از قراردادش شروع به کار کند. کی‌روش به محض این که برای زمان شروع به کار تصمیمش را بگیرد با توجه به آماده بودن قرارداد فدراسیون بلیتش را تهیه می‌کند.

مذاکرات اما کمی طول کشیده و این شائبه به وجود آمده که نکند کی‌روش منصرف شده یا نظر فدراسیون فوتبال برگشته اما کفاشیان در این خصوص هم اطمینان می‌دهد و می‌گوید: «اصلا این طور نیست. ما حرف زدیم و زیر حرف‌مان نمی‌زنیم. واقعا مشکلی نیست. تمام توافقات انجام شده و اگر نمی‌خواستیم با کی‌روش همکاری کنیم از اول هم مذاکره نمی‌کردیم. وقتی گفتیم توافق انجام شد یعنی پای نظرمان می‌ایستیم.» مبنای کار کی‌روش از زمان عقد قراردادش است یعنی او از وقتی که قراردادش را امضا کند حقوق می‌گیرد و این روزها که در مرخصی به سر می‌برد تحت قرار داد نیست. کفاشیان می‌گوید: «وقتی هنوز قراردادی امضا نشده یعنی همکاری به صورت رسمی شروع نشده بنابراین تمامی همکاری‌ها و تعهدها از زمان امضای قرارداد شروع می‌شود.»

این در حالی است که دیروز منابع خبری گزارش دادند کی‌روش منتظر آماده شدن قرارداد و حضورش در ایران است و به محض این که بلیتش ok شود به تهران سفر می‌کند. اما با این حرف‌های کفاشیان، به نظر می‌رسد بلیت به این زودی ok نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها