کد خبر: ۲۴۳۱۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت گفت: وزارت نفت از هیچ مجموعه ثالثی برای انتقال پول نفت استفاده نمی‌کند و همچنان پول را به حساب‌های بانک مرکزی واریز می‌کنیم و بقیه کار به عهده آقایان مسئول در بانک مرکزی است.
به گزارش پایگاه 598، سید محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: ما از بانک مرکزی نخواستیم برای انتقال پول نفت وارد شود، چرا که همیشه کار آنها همین بوده است و تغییر خاصی نیز در وضعیت انتقال پول نفت ایران حاصل نشده است.
 
مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت ایران تصریح کرد: وزارت نفت از هیچ مجموعه ثالثی برای انتقال پول نفت استفاده نمی‌کند و همچنان پول را به حساب‌های بانک مرکزی واریز می‌کنیم و بقیه کار به عهده آقایان مسئول در بانک مرکزی است.
 
به گزارش فارس، پیش از این قمصری گفته بود:« هم اکنون به دلیل تحریم بانکی، برای دریافت پول نفت با مشکلات زیادی روبرو هستیم، بنابراین در این شرایط بانک مرکزی و مقامات بانکی کشور روش‌هایی برای جابجایی وجوه حاصل از فروش نفت پیشنهاد دهند.»
 
وی در خصوص نقش بخش خصوصی در دور زدن تحریم‌ها گفته بود« پول حاصل از فروش نفت خام پس از واریز به خزانه در اختیار بخش خصوصی برای واردات یا کارهای دیگر قرار می گیرد، حالا اگر یک وارد کننده بتواند در ازای فروش نفت کالای خود را وارد کند، می تواند به ما نیز کمکی زیادی کند، در واقع تهاتر انجام دهد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها