کد خبر: ۲۴۳۰۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
برادر دایی مدعی شده که پرسپولیسی‌های دور از پرسپولیس قصد دارند با خراب کردن جو ورزشگاه، تمرکز علی دایی را به هم بزنند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیس امتیازهای بسیاری را با علی دایی از دست داده اما معمولا نمی‌شنیدیم که سکونشین‌ها به این مربی معترض شوند. اتفاقا برعکس، در روزهای ناکامی پرسپولیس تنها علی دایی بود که تشویق می‌شد!

 

 هفته پیش اما در اهواز اتفاق تازه‌ای رخ داد و خوزستانی‌های طرفدار پرسپولیس به خاطر نمایش ناامیدکننده تیم محبوبشان و همچنین باخت به فولاد، شعار تکراری حیا کن رها کن را برای علی دایی سر دادند.

 

 بدتر از آن اما تشویق علی کریمی بود که بعد از گل دوم فولاد همه سکونشین‌های ورزشگاه- چه پرسپولیسی‌ها و چه طرفداران فولاد- یک صدا نام کریمی را فریاد می‌زدند.

 

موضوعی که اصلا به مذاق دایی خوش نیامد و باعث شد یکی از برادران او در صفحه اجتماعی خود از آن به‌عنوان یک توطئه برای سرمربی پرسپولیس یاد کند!

 

برادر دایی مدعی شده که پرسپولیسی‌های دور از پرسپولیس قصد دارند با خراب کردن جو ورزشگاه، تمرکز علی دایی را به هم بزنند! آقای سرمربی و دوستانش اما این موضوع را بی پاسخ نگذاشتند. 

 

شنیدیم که اطرافیان دایی و همچنین تعدادی از مسئولان باشگاه در روزهای گذشته همنشینی‌های متعددی با لیدرهای پرسپولیس برگزار کرده و به خوبی آنها را توجیه کرده‌اند که دیگر نباید نام علی کریمی در محل بازی‌های تیم دایی به گوش برسد.

 

حتی گفته می‌شود از این لیدرها خواسته شده که در بازی فردا برابر ذوب‌آهن هیچ‌کس جز علی دایی تشویق نشود و به هیچ هواداری هم اجازه تشویق کریمی را ندهند!

 

اما آیا لیدرهای پرسپولیس- که خیلی‌هایشان اصلا رابطه خوبی با علی دایی ندارند- این دستور را پذیرفته‌اند؟ همه چیز به نتیجه بازی فردا گره خورده.

 

اگر پرسپولیس خوب بازی کند یا حتی نتیجه بگیرد، شاید هواداران دیگر سراغی از علی کریمی نگیرند اما لیدرهای مخالف دایی آتش زیر خاکسترند.

 

کافی است گل اول این بازی را پرسپولیس بخورد تا کل ورزشگاه علیه دایی بایستد و نام علی کریمی را بر سرش آوار کند. درست مثل همان اتفاقی که در اولین روز نیمکت‌نشینی حمید استیلی در پرسپولیس افتاد و سکونشین‌های معترض یکصدا علی دایی را تشویق می‌کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها