کد خبر: ۲۴۲۷۷۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، پيکان ـ نفت مسجدسليمان با کسب رتبه هاي پانزدهم و شانزدهم ليگ‌برتر استارت خوبي را در اين مسابقات نداشته و در کنار نفت تهران، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال خوزستان، پرسپوليس و گسترش فولاد از تيم‎هاي يک امتيازي ليگ‌برتر هستند. اين 7 تيم صاحب يک مساوي و يک باخت در دو هفته اول بوده اند.

پيکان با بهره گيري از ستارگاني چون رحمتي، فشنگچي، نصرتي، جي لويد ساموئل، اميرآبادي و برجلو  يکي از پرستاره ترين تيم هاي ليگ‌برتر است اما نفت مسجدسليمان رکورد کم ستاره ترين تيم ليگ‌برتر را دارد، تيمي که رضا محمدي و ميلاد زنيدپور مهمترين ستاره هايش هستند.

1) پيکان و نفت مسجدسليمان شباهت هاي بسيار با هم دارند؛ هر دو تيم امسال به ليگ‌برتر آمده اند و صاحب رتبه آخر جدول هستند (پانزدهم و شانزدهم). هر دو گلي نزده اند، هر دو نبرده اند و هر دو با سايپا بازي کرده اند و به نتيجه مساوي بدون گل رسيده اند.

2) 9 تيم در جدول برد ندارند که پيکان و نفت مسجدسليمان جزو آنها هستند.

3) 4 تيم در جدول گل نزده اند که پيکان و نفت مسجدسليمان در کنار سايپا و ملوان اين 4 تيم هستند.

4) در آن سوي ميدان ميلاد زنيدپور جزو بازيکناني است که در ساليان اخير بيشترين رفت و آمد را در تيم هاي مختلف ليگ داشته است و جالب آنکه تيم هايش را به گونه اي انتخاب کرده که تکراري نباشد. البته يک بار او حضورش در يک تيم را تکرار کرد. زنيدپور حضور در ليگ‌برتر را از سال 84 شروع کرد و در 9 سال اخير در تيم هاي فولاد خوزستان، سايپا، پيکان، راه‌آهن، استيل آذين، داماش، سپاهان، پيکان، ملوان بندرانزلي، ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسليمان حاضر بوده است. 10 تيم در 9 سال رکورد بي نظيري است که قابليت ثبت در گينس را دارد.

5) نفت مسجدسليمان با شکست 3 ـ صفر برابر پديده بدترين باخت مسابقات امسال ليگ‌برتر را داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها